صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / مغازه دار سارق دستگیر شد
مغازه دار سارق دستگیر شد

مغازه دار سارق دستگیر شد

رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری یک سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در این محدوده خبر داد و گفت: در بازرسی از مغازه این متهم 130 قطعه لوازم مسروقه خودرو کشف شد.

دستگیری

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ مسلم قاسم آبادی دراین باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت لوازم خودروی سواری اش و شناسایی چهره سارق، تیمی از ماموران برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مالباخته به فردی که در خیابان مرتضوی مغازه خرید و فروش لوازم خودرو داشت، مشکوک بود، گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی و اخذ مجوز از مقام قضایی، دستور بازداشت و بازرسی از مغازه این فرد صادر شد و مأموران پس از حضور در محل و تفهیم اتهام به بازرسی از مغازه پرداختند.

قاسم آبادی، تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۳۰ قطعه لوازم و قطعات داخلی خودرو از جمله ۵۰ دستگاه رادیو پخش، ۴۷ دستگاه پنل خودرو، ۱۷ دستگاه کفی پخش، پنج دستگاه آمپلی فایر، شش عدد باند، سه عدد ساب باکس و دو عدد خازن پخش که همگی دست دوم و بدون کارتن و فاکتور خرید بودند کشف و ضبط شد و از آنجا که کسبه این شغل دارای دفتر خرید و فروش کالای صوتی دست دوم هستند و این فرد هیچ یک از کالاهای دست دوم خود را در آن ثبت نکرده بود به کلانتری منتقل شد.

رییس کلانتری ۱۰۸ نواب با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد و گفت که به خاطر اختلاف مالی که با مالباخته داشته اقدام به سرقت از خودروی سواری اش کرده است.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، کشف دیگر جرائم احتمالی و تعیین تکلیف قضایی به دادسرای ناحیه ۱۰ تهران منتقل شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.