صفحه اصلی / فرهنگی / معرفی مراکز خرید شهر مشهد
معرفی مراکز خرید شهر مشهد

معرفی مراکز خرید شهر مشهد

شهر مشهد یکی از مقاصد پر مسافر ایران است که هم محلی برای زیارت و هم برای تفریح گزینه ای عالی بشمار می رود. همانطور که می دانید یکی از جذاب ترین کارهایی که در سفر افراد دوست دارند بعد از بازدید از جاذبه های دیدنی و خوردن غذاهای خوشمزه انجام دهند خرید کردن است. از همین رو مراکز خرید متنوع و بسیار شیکی در شهر مشهد وجود دارد که لذت خرید را در شما دو چندان می کند و با بازارهای بزرگی مثل بازار رضا و بازار عباس قلی خان که دارای قدمت طولانی هستند در حال رقابت می باشند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم به معرفی مراکز خرید شهر مشهد بپردازیم، پس با ما در سفر به مشهد همراه باشید.

 

بازار رضا

 

خب یکی از مشهورترین مراکز خرید شهر مشهد بازار رضا است که دارای قدمتی ۳۵ ساله بوده و به جز محلی برای خرید جزو جاذبه های مشهد هم به شمار می رود. طول این بازار به یک کیلومتر می رسد و دارای دو طبقه نیز هست که در آن می توانید انواع سوغات مشهدی را برای بستگانتان تهیه کنید. سوغاتی های که گفتیم نیز شامل سجاده، مهر، تسبیح، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران، زرشک، نبات، و ادویه هستند. در طبقه ی دوم این بازار هم می توانید انواع صنایع دستی، فیروزه، و طلاکاری را تهیه کنید که تقریبا اگر به این بازار رفتید یک نصف روز در آن خواهید بود.

آدرس: مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب)

بازار طلا فروشان

خب همانطور که از نام آن پیداست محلی برای خرید طلا است و در این بازار می توانید از تنوع طلای بالایی بهره ببرید.

آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان مدرس

بازار عباس قلی خان

دیگر مرکز خرید شهر مشهد که قدمت زیادی دارد بازار عباس قلی خان است. این بازار در کنار قدیمی ترین مدرسه علمیه مشهد واقع است و کالاهای برقی، صوتی و تصویری را با قیمت های بسیار مناسب می توانید در آن تهیه کنید. علاوه بر کالاهای مذکور هر آنچه که در نظر داشته باشید در این بازار یافت می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی

مشهد مال

این برج ۲۳ طبقه با ۹۰ متر ارتفاع، دارای واحدهای تجاری، هتل ۵ ستاره، شهربازی سرپوشیده، هایپرمارکت، سالن‌های سینما، دفترهای اداری، و پارکینگ‌ طبقاتی است.

تلفن: ۴۴۵۷ ۳۷۶۲ ۰۵۱

آدرس: مشهد، بلوار سجاد نبش چهارراه خیام (تقاطع خیام و سجاد)

مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق از دیگر مراکز خرید شهر مشهد است که در ۶ طبقه طراحی شده و دارای ۱۲۳۸ واحد تجاری می باشد. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، طلا، نقره، کیف و کقش و تمامی لوازم خانگی و … خود را تهیه کنید. همچنین علاوه بر خرید می توانید در رستوران و کافی شاپ آن هر آنچه که دوست دارید بعد از خرید میل کنید. از امکانات این مرکز خرید بزرگ پارکینگ طبقاتی، آسانسور و پله برقی، نمازخانه، دفتر خدمات تورهای گردشگری، خدمات حمل بار است.

تلفن: ۳۱۱۱ ۳۷۱۱ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: مشهد مقدس، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق

مرکز خرید خورشید

خورشید متجمعی با ۹ طبقه است که در آن ۴۹ واحد تجاری و اداری در حال فعالیت هستند. در مرکز خرید خورشید می توانید انواع پوشاک، کیف، و لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه کنید. همچنین برای رفع خستگی می توانید به کافی شاپ این مجموعه بروید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر | ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس: مشهد خیابان احمدآباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا

مرکز خرید پروما

در بلوار فردوسی مشهد مرکز خریدی به نام پروما واقع است که یکی بهترین مراکز خرید شهر مشهد به شمار می رود. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک و محصولات بهداشتی خود را تهیه کنید و همینطور لوازم خانگی، سیسمونی، مواد غذایی و پروتئینی برای خانه را تهیه کنید. به طور کلی یک فروشگاه همه چیز تمام است که در آن هر آنچه را که مدنظرتان است را می توانید بخرید.

تلفن: ۷۴۰۱ ۳۷۶۳ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز

مجتمع تجاری وصال

مجتمع بسیار شیک و فوق العاده در شهر مشهد با نام وصال وجود دارد که جو یکی از برترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود. در این مجتمع می توانید انواع لوازم کادویی، پوشاک با برندهای مطرح جهانی، لوازم آرایشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن های معروف و لوازم خانگی را تهیه کنید. همچنین رستوران ها و کافی شاپ های متعددی هم در این مرکز خرید وجود دارد. امکانات رفاهی مجتمع وصال شامل آسانسور و پله برقی، پارکینگ طبقاتی، ماشین حمل کودک، دستگاه خودپرداز، و نمازخانه است.

تلفن: ۵۵۵۵ ۳۷۱۱ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع الماس شرق

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان در خیابان نواب صفوی قرار دارد و یکی بزرگترین مجتمع های تجاری، اقامتی و تفریحی است که در اطراف حرم امام رضا قرار دارد و در سال ۱۳۹۴ نیز تاسیس شده است. تمامی برندهای معروف جهانی را در این فروشگاه می توانید خریداری کنید و همچنین اگر خسته شدید و یا حتی قرارهای دوستانه و کاری نیز داشتید می توانید به رستوران و کافه ی مرکز خرید آرمان در مشهد بروید. آرمان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید شهر مشهد است.

تلفن: ۰۵۵۴ ۳۳۶۹ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۸ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

مرکز خرید کاسپین مد

اگر به دنبال برندهای معروف می‌گردید حتما به گروه کاسپین مد مراجعه کنید. این گروه بزرگ‌ترین دارنده فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور است که عرضه‌کننده ۲۰ برند بین‌المللی از کشورهای ایتالیا،اسپانیا، انگلیس، و ترکیه هستند. از محصولات این مرکز پوشاک، کفش، لوازم جانبی، و لوازم آرایشی است. این گروه علاوه بر مشهد، در تهران، اصفهان و مازندران شعبه دارد.

تلفن: ۸۶۶۱ ۳۷۶۷ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

مرکز خرید فردوسی

مرکز خرید فردوسی در شهر مشهد دارای دو شعبه است و در مواردی که می توانید در این مرکز خرید تهیه کنید نیز عبارتند از خرید پوشاک، لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، و طلا و جواهر وجود دارد.

تلفن: ۳۰۰۱ ۳۲۵۱ ۰۵۱

آدرس: مشهد انتهای سی متری طلاب ، نبش میدان مفتح

برج آلتون

برجی عظیم در شهر مشهد که یک مرکز تجاری – اداری است و دارای نمایی بسیار زیبا و دیدنی است. در هر کدام از واحد های تجاری برج آلتون می توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه، و کالاهای دیجیتال را تهیه کنید. از ویژگی‌های این مرکز خرید پارکینگ بسیار بزرگ آن است.

تلفن: ۱۲۳۵ ۳۸۴۹ ۰۵۱

آدرس: خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون، طبقه ی ۱-

بازار گوهرشاد

آخری مرکز خرید شهر مشهد که می خواهیم به شما آن را معرفی کنیم، بازار گوهرشاد است که مجتمعی با ۸۴ واحد تجاری است. در این مجموعه می توانید لوازم برقی، لوازم خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی، سوغات و … را تهیه کنید.

آدرس: مشهد، آبکوه، بلوار سازمان آب

همچنین مطالعه کنید:

لیست غذاهای خراب نشدنی برای سفرهای بین شهری

صرف نظر از وجود رستوران‌هایی که غذای خوش طعم و باکیفیت ارائه می‌دهند، بیشتر ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.