صفحه اصلی / دسته بندی نشده / مطالبات عیدانه کتاب هفته آینده پرداخت می شود
مطالبات عیدانه کتاب هفته آینده پرداخت می شود

مدیرعامل خانه کتاب :

مطالبات عیدانه کتاب هفته آینده پرداخت می شود

مدیرعامل موسسه خانه کتاب از واریز یارانه حمایتی طرح عیدانه کتاب به حساب کتابفروشان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز از خانه کتاب، نیکنام حسینی پور گفت: یارانه حمایتی از کتابفروشی ها با همکاری معاونت فرهنگی و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب کتابفروشی های عضو این طرح واریز می شود.
وی افزود: طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» از ۲۲ اسفند ماه ۹۶ در شهرستان‌ها و از ۲۵ اسفندماه در تهران آغاز به کار کرد و با مشارکت ۷۹۳ کتابفروشی تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ اجرا شد.
به گفته حسینی پور در طرح عیدانه کتاب، استان‌های تهران با ۱۲۳کتابفروشی، اصفهان با ۹۲ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۹۳ کتابفروشی، گیلان با ۲۴ کتابفروشی و قم با ۸۶ کتابفروشی به ترتیب بیشترین خریداران کتاب را از آن خود کردند.
وی گفت: فارس با ۴۰ کتابفروشی، آذربایجان شرقی با ۳۰ کتابفروشی، مازندران با ۲۴ کتابفروشی، خوزستان با ۲۱ کتابفروشی و همدان با ۱۷ کتابفروشی نیز جزو استان هایی بودند که کتاب های بیشتری در این فروختند.
یکی از مشوق‌هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه در نظر گرفت طرح‌های خرید عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب است.
در این طرح کتاب‌فروشی ها بعد از ثبت نام در سامانه طرح، کتاب‌های خود را با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار خریداران قرار می‌دهند و فرهنگ و ارشاد مبالغ این ۲۰ درصد تخفیف را به صاحبان کتابفروشی‌ها برگشت می‌دهد.

فراهنگ**۳۰۰۹**۱۶۰۱**

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.