صفحه اصلی / سرخط خبرها / مردم و مسئولان در شرایط اقتصادی کنونی مقاوم باشند

معاون سیاسی وزیر کشور:

مردم و مسئولان در شرایط اقتصادی کنونی مقاوم باشند

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور گفت: مردم و مسئولان در این شرایط مقاوم باشند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، اسماعیل جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی در بجنورد افزود: در حال حاضر هر خانواده در هر نقطه کشور همچون هسته مقاومتی می ماند که باید خود را در مقابل این شرایط مقاوم کند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه ایران در حال حاضر راه انداخته اند، ادامه داد: در دوره هشت سال دفاع مقدس دشمن درصدد بود تا با راه انداختن جنگ نظامی هستی نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند و اکنون در صدد است تا با ایجاد مشکلات اقتصادی و وضع تحریم به این هدف شوم خود برسد.

جبارزاده تاکید کرد: اما با وحدت و یکپارچگی می توان دوباره این هدف شوم دشمن را نقش برآب کرد و دوباره دشمن را در دست یابی به یکی دیگر از اهداف خود ناامید کرد.

وی با اشاره به ضرورت کنارگذاشتن اختلاف ها تصریح کرد: همان طورکه در زمان جنگ حزب و جناحی وجود نداشت و یکرنگ در کنار یکدیگر ایستادیم، امروز نیز باید تمام ما همچون زمان جنگ یکرنگ با فرماندهی مقام معظم رهبری پیش برویم.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط پیش آمده از مسئولان انتظار می رود تا همت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند تا به اقتصاد کشور آسیب وارد شود.

به گفته وی اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی، حضور در مجموعه تولید همچون کشاورزی، کارخانجات و معادن نوعی مجاهدت در جهت حفظ نظام منتسب به دین اسلام است.

جبارزاده در رابطه با خراسان شمالی نیز گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی توجه بیشتری شده و پیگیری لازم را نیز خواهیم داشت و مورادی که از سوی مسئولان این استان در این جلسه اظهار شد به وزیر کشور اعلام خواهد شد.

محمدرضا خباز استاندار جدید خراسان شمالی در ادامه این مراسم گفت: مدیران خراسان شمالی وقتی نزد بنده می آیند برنامه‌های آینده خود را بیاورند.

وی افزود: از اعتماد وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر کشور به بنده برای خدمت رسانی به خراسان شمالی تشکر می کنم.

در این مراسم از زحمات محمدرضا صالحی تقدیر و خباز به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی منصوب شد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.