صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عزیزی: اعتراض به داوری مد است/ ما می‌توانیم ۶۰ دقیقه بازی کنیم
عزیزی: اعتراض به داوری مد است/ ما می‌توانیم ۶۰ دقیقه بازی کنیم

عزیزی: اعتراض به داوری مد است/ ما می‌توانیم ۶۰ دقیقه بازی کنیم

سرمربی سپیدرود به سایپا بابت پیروزی که کسب کرد تبریک گفت.

خداداد عزیزی

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌ فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست لیگ برتر فوتبال مقابل سایپا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. خداداد عزیزی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: دیروز هم در کنفرانس گفتم کار ما سخت است. تا بازی چهارم شرایط ما سخت است. شرایط بدنی ما بد است. دقیقه ۶۰ بدن‌های بازیکنان ما جواب نداد. باید ۸ تا از بازیکنان‌مان را تعویض می‌کردیم. آن‌ها زودتر از ما شروع کردند. تیم خوبی دارند و خوب یارگیری کرده‌اند. به دوست خوبم علی دایی تبریک می‌گویم. من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم اما داور با کعبی لج کرده بود. هم ما و هم آن‌ها به داوری اعتراض کردیم. اعتراض به داوری مد است.

عزیزی ادامه داد: ما شرایط‌مان در بازی‌های آینده بهتر می‌شود. سایپا از ما زودتر شروع کرده است. ما می‌توانیم ۶۰ دقیقه بازی کنیم. بدنسازی نکرده‌ایم و طبیعی است که از لحاظ بدنی کم می‌آوریم. وقتی بدن آماده نباشد به مغز فشار می‌آید و بازیکن اشتباه می‌کند.

او در مورد طرفداران سپیدرود هم گفت: آن‌ها توقع دارند. امیدوارم توقعات‌شان را برآورده کنیم. امروز دو تیم دیگر لیگ در خانه باختند اما ما بیرون از خانه باختیم. من به آن‌ها حق می‌دهم. تماشاچی این را درک نمی‌کند که ما بدنسازی نداشته‌ایم. مشکل مدیریتی داشتیم. بعضی از بازیکنان ما تازه پول گرفته‌اند. اما به طرفداران‌مان حق می‌دهم.

سرمربی سپیدرود در پایان بیان کرد: ما هنوز هم به دنبال جذب بازیکن هستیم. در خط حمله و دفاع دچار مشکل هستیم ولی یاری نمانده است که جذب کنیم. دنبال بازیکن خارجی هستیم اما با این ارقام جذب آن‌ها بسیار سخت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.