صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دلخوش: مهره‌هایی که همتی در بانک مرکزی تعیین می‌کند بسیار مهم است
دلخوش: مهره‌هایی که همتی در بانک مرکزی تعیین می‌کند بسیار مهم است

دلخوش: مهره‌هایی که همتی در بانک مرکزی تعیین می‌کند بسیار مهم است

یک عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رییس جدید بانک مرکزی در شرایط بحرانی مسئولیت بانک مرکزی را به عهده گرفته گفت که دولت برای خروج از بن بست افراد توانمند را برای حضور در سمت‌های اقتصادی انتخاب کند.

دلخوش

سید کاظم دلخوش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخاب عبدالناصر همتی به عنوان رییس جدید بانک مرکزی از سوی دولت، اظهار کرد: آقای همتی از دوستان خوب ماست و این‌که در شرایط بحرانی مسئولیت بانک مرکزی را پذیرفته برایشان کار سختی بود، اما برایشان آرزوی توفیق داریم و حداکثر توان خود را برای کمک به دولت به کار می‌گیریم.

وی اضافه کرد: آقای همتی باید نگاه جدی به درون تشکیلات خود داشته باشد چرا که در عمل مهره‌هایی که ایشان در بانک مرکزی تعیین می‌کند بسیار حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه دولت به شایسته‌سالاری، اظهار کرد: دولت باید در شرایط فعلی تغییراتی انجام دهد که اثرگذار باشد و کسانی را به عنوان گزینه‌های جدید انتخاب کند که توانمندتر هستند و می‌توانند دولت را از بحران خارج کنند. البته هنوز انتخاب دولت کامل نشده است و باید ببینیم تغییرات در کدام بخش‌ها اعمال می‌شود.

دلخوش ادامه داد: دولت اگر می‌خواهد از این بحران خارج شود باید افراد شایسته و با قدرت اجرایی و دارای تحلیل در شرایط بحرانی را انتخاب کند تا بتوانند دولت را از بن‌بست خارج کنند.

وی با اشاره به زمزمه‌های تغییر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: اگر قراراست تغییراتی هم انجام شود باید هم از جایگاه قانون‌گذاری متوجه مسائل باشند و هم در اجرا و مدیریت توانمندی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.