چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / داستان‌های دختران موتورسوار
داستان‌های دختران موتورسوار

همین مونده لات بشی

داستان‌های دختران موتورسوار

اولین بانوی موتورسوار خراسانی گفت: با حفظ شئونات اسلامی می‌توانیم در همه‌ی عرصه‌ها هم‌پای مردان وارد شویم و پیروزی را به دست آورریم.

مراسم اعطای مجوز مسابقات موتورسواری بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، گفت: ۳ سال است که حرفه‌ای موتورسواری می‌کنم. البته از ابتدا به موتورسواری علاقه بسیار زیادی داشتم و جمعه ها برای دیدن موتورسواری آقایان به به پیست میرفتم تا اینکه پیگیر شدم خودم بتوانم به عنوان ورزشکار وارد شوم. در ابتدا می‌گفتند اصلا خانم موتورسوار نداریم  و در مشهد چنین موضوعی عملی نمی‌شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که انجام دادم در نهایت خانم حمیدی را به من معرفی کردند و من توانستم موتورسواری حرفه‌ای را شروع کنم. سالی که موتورسواری را شروع کردم هیچ بودجه‌ای نداشتم و روزهایی بود که حتی هزینه بنزین هم نداشتم اما از طرف مسئولین هیئت به خوبی حمایت می‌شدم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ورزش ما پایه‌ای است و اگر حمایت شویم مقام‌های بهتری به دست می‌آوریم، اظهار کرد: امیدواریم از این رشته برای بانوان مانند مردان حمایت شود تا شاهد پیشرفت بیشتر بانوان موتورسوار کشور در عرصه بین‌المللی باشیم.

وی در خصوص خانواده خود عنوان کرد: خانوده ام تا یک سال و نیم در جریان موتورسواری من نبودند تا اینکه برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور به آنها گفتم و خوشبختانه مقام آوردم. الان پیگیر مسابقات و تمریناتم هستند و حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشتی از بازیهای اروپایی خط خورد

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره بازی های اروپایی از ۲۱ ژوئن تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.