صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تا دقیقه ۶۵/ پدیده صفر – پرسپولیس یک

به روزرسانی می‌شود...

تا دقیقه ۶۵/ پدیده صفر – پرسپولیس یک

تیم‌های پرسپولیس و پدیده در هفته نخست هجدهمین دوره لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

علی علیپور / بشار رسن

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال پدیده و پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ هجدهم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار علی علیپور در دقیقه ۸ برای پرسپولیس گل‌زنی کرد.

نیمه نخست

دقیقه ۳: علی علیپور پای خود را بیش از حد بالا آورد تا پیام حیدری، داور بازی نخستین کارت زرد لیگ هجدهم را به مهاجم پرسپولیس بدهد.

دقیقه ۴: بازیکنان پدیده از جناح راست توپ بلندی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کردند که توپ در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس به بازیکن پدیده رسید. این بازیکن پدیده هم توپ را به امین قاسمی‌نژاد سپرد اما قاسمی نژاد نتوانست ضربه خوبی به سمت دروازه پرسپولیس بزند تا رادوشوویچ با پا ضربه آرام این بازیکن را دفع کند.

دقیقه ۸: پرسپولیس روی حرکت سیامک نعمتی صاحب ضربه پنالتی شد تا علی علیپور به راحتی این ضربه پنالتی را در خلاف جهت شیرجه دروازه‌بان پدیده وارد دروازه تیم مشهدی کرد.

دقیقه ۱۸: امین قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه ضربه محکمی را به سمت دروازه پرسپولیس زد که این توپ با اختلاف از بالای دروازه رادوشوویچ به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: بازیکنان پدیده روی ضربه ایستگاهی خطرساز شدند اما ضربه نهایی را آرام زدند تا رادوشوویچ این توپ را مهار کند. البته رادوشوویچ این توپ آسان را در دو مرحله مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: بشار رسن روی یک حرکت ترکیبی در داخل محوطه جریمه پدیده صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه‌اش را دقیقا به جایی زد که ناصری دروازه‌بان پدیده قرار داشت.

دقیقه ۶۰: امین قاسمی‌نژاد پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند با ضربه‌ای بی‌دقت، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۶۳: اکبر صادقی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس روی ارسال محمدرضا خلعتبری از روی نقطه کرنر صاحب توپ شد و توانست ضربه خوبی را به سمت دروازه پرسپولیس بزند اما ضربه‌اش توسط مدافعان پرسپولیس از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

ترکیب پدیده: محمد ناصری، علی نعمتی، سید عبدالله حسینی، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، سعید صادقی، مرتضی منصوری

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، بشار رسن، علی علیپور، سیامک نعمتی

کارت زرد: علی علیپور (پرسپولیس)، احمد نوراللهی (پرسپولیس)

به روز رسانی می‌شود…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.