صفحه اصلی / اصناف / کلاهبرداری با نام ایلان ماسک در توییتر
کلاهبرداری با نام ایلان ماسک در توییتر

کلاهبرداری با نام ایلان ماسک در توییتر

برای برخورد با شیادان و کلاهبرداران اینترنتی و همچنین وجود لینک های فریبنده در بخش کامنت های ایلان ماسک این موضوع شکل گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا ، توییتر راهکاری تازه برای برخورد با شیادان و کلاهبرداران اینترنتی در پیش گرفته است، آنها به تازگی هر اکانت تایید نشده و نامعتبری را که از اسم ایلان ماسک به عنوان نام کاربری خود استفاده می کنند را حذف می کنند.اگر شما اکانت نامعتبر و تاییدنشده ای داشته باشید و سپس نام خود را Space X یا هرگونه نام مرتبطی با ایلان ماسک بگذارید ، اکانت شما قفل و یا حذف خواهد شد. توییتر سپس از شما می خواهد که با استفاده از یک برنامه احراز هویت و تلفن همراه اکانت خود را تایید کنید.

سخنگوی شرکت توییتر در بیانیه‌ای اظهار داشت : (( در راستای برخورد با پیام های مشکوک و فعالیت های مخرب بر روی شبکه اجتماعی خود ، ما به تازگی از معیارهای تازه ای برای این موضوع استفاده کرده ایم. ما هر روز راهکار خود را با توجه به پیام های هرز و نادرست عوض می کنیم. )) این شرکت هنوز نحوه برخورد خود را با دیگر شیادان و کلاهبرداری در این شبکه اجتماعی معرفی نکرده است.

شما می توانید تاییدیه اکانت خود را مشخص کنید و بعد از اسم ایلان ماسک برای اکانت کاربری خود استفاده کنید.جدیداً مشاهده شده است که بعضی از کاربران اکانتی فیک به نام ایلان ماسک درست می کنند و سپس در پُست های آن جوابی به کاربران ارسال می‌کنند.

بعضی اوقات ، شناخت این شیادان راحت تر می باشد اما آنها با استفاده از هُنر خود سعی در فریب افراد دارند. معمولاً آنها از اسم و عکس ایلان ماسک برای اکانت خود استفاده می کنند و در زیر پُست های واقعی آن جوابی برای کاربران ارسال می کنند. آنها همچنین با ارائه لینک هایی برای کاربران سعی در فریب آنها و حتی دریافت مبالغی برای مثال توسعه سیستم بلاک چین به نام آنها دارند.

با ظهور بیت کوین و سیستم بلاک چین از روی ایلان ماسک ، بازار داغ یک شبه پولدار شدن بین کاربران افزایش یافته است و همین موضوع فرصتی مناسب برای کلاهبرداران به وجود می آورد تا آنها بتوانند کارهای ناشایست خود را پیش ببرند.

توییتر هم در ماه های اخیر تلاش کرده تا این مشکل را تا حد امکان حل کند اما با این حال شاهد هستیم که هر روز کاربرانی فیک زیر پُست های ایلان ماسک ظاهر می شوند.

توییتر در نظر دارد تا با استفاده از یک ربات این کار را تسریع ببخشد و به طور کامل این مشکل را حل کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.