صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پنج‌شنبه سوت آغاز لیگ برتر فوتبال به صدا در می‌آید
پنج‌شنبه سوت آغاز لیگ برتر فوتبال به صدا در می‌آید

پنج‌شنبه سوت آغاز لیگ برتر فوتبال به صدا در می‌آید

سوت آغاز لیگ هجدهم فوتبال ایران در چهار شهر مختلف به طور هم‌زمان به صدا درخواهد آمد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، لیگ هجدهم فوتبال ایران پنج‌شنبه چهارم مردادماه با چهار بازی در مازندران، مشهد، تهران و اهواز آغاز خواهد شد.

پدیده – پرسپولیس

در مهم‌ترین دیدار هفته نخست، پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود. پدیده‌ای‌ها که فصل گذشته در مشهد برابر پرسپولیس شکست خوردند و قهرمانی این تیم را در لیگ هفدهم مسجل کردند، حالا در هفته نخست برابر برانکو و شاگردانش قرار خواهند گرفت تا فصل جدید فوتبال ایران را آغاز کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی باید به مصاف پرسپولیس بروند که محمد قاضی و شهاب گردان را از دست داده‌اند و در مقابل چهار بازیکن که مهم‌ترین آن‌ها یونس شاکری بود را جذب کردند. البته پرسپولیسی‌ها هم چندان شرایط مطلوبی در نقل و انتقالات نداشتند. با وجود این که با چند بازیکن نام‌آشنا مثل مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری و سروش رفیعی قرارداد بستند اما به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نمی‌توانند از این بازیکنان استفاده کنند و این در حالی است که وحید امیری، محسن مسلمان، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شده‌اند. البته قهرمان فصل گذشته با احتساب جوانان تیمش امید زیادی دارد تا لیگ هجدهم را در خانه حریف با پیروزی آغاز کند.

نساجی – ذوب آهن

نساجی مازندران که به تازگی به لیگ برتر آمده با هدایت جواد نکونام بسیار امیدوار است تا لیگ با پیروزی آغاز کند. تیم پر هوادار مازندرانی که برای شروع خوب در لیگ برتر تغییرات چشمگیری در لیست بازیکنان تیمش داده حالا امیدوار است با همراهی بازیکنان نام‌آشنایی چون حامد لک، محمدصادق بارانی، حامد شیری و محمد آبشک شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد تا هوادارانش افتتاحیه لیگ را با جشن آغاز کنند. البته در مقابل مدیران باشگاه ذوب آهن که هدایت تیمشان را به امیر قلعه‌نویی داده‌اند امیدوارند با هدایت پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر فصل خوبی در پیش داشته باشند.

امیر قلعه‌نویی که ذوب آهن را با جدایی بختیار رحمانی، خالد شفیعی و محمد ستاری بسته است، چند بازیکن خوب هم به جمع سبزپوشان ذوب آهن آورده تا بتواند نتایج خوبی برای اصفهانی‌ها کسب کند. محسن مسلمان، مسعود حسن‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده و هادی محمدی بازیکنان شناخته شده‌ای هستند که به جمع سبزپوشان ذوب آهن اضافه شده‌اند.

سایپا – سپیدرود

تنها دیدار هفته نخست لیگ برتر فصل هجدهم که روز پنج‌شنبه قرار است برگزار شود سایپا و سپیدرود برگزار می‌کنند. شاگردان علی دایی که فصل گذشته در هفته‌های پایانی با نتایج خوبی که کسب کردند توانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند، حالا با انگیزه مضاعف برای فصل جدید لیگ را آغاز می‌کنند.

نارنجی‌پوشان سایپا، محمد دانشگر، حامد شیری، ایوب کلانتری و علی قلی‌زاده را برای فصل جدید از دست دادند و به جای این نفرات، محمدامین حاج محمدی، رحیم زهیوی و معین عباسیان و دو بازیکن دیگر را جذب کردند.

در مقابل سپیدرود رشت که فصل گذشته ماندنش در لیگ برتر را مسجل کرد و امسال برای دومین سال پیاپی حضور در این لیگ را تجربه می‌کنند با جذب کورش ملکی و یعقوب ملکی امیدوار است تا در بازی نخست در خانه حریف شکست نخورد.

فولاد – پارس جنوبی

چهارمین دیدار روز نخست لیگ هجدهم را باید در اهواز تماشا کنیم. فولاد در حالی میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود که تعداد زیادی از بازیکنان تیمش را در فصل نقل و انتقالات از دست داد. بازیکنانی همچون رحیم زهیوی، یوسف وکیا، علی‌اصغر آشوری و حامد لک از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شدند و به جای آن‌ها سروش رفیعی، میثم دورقی و لوسیانو پریرا به این تیم پیوستند. این در حالی است که پارس جنوبی جم که هفته‌های زیادی در لیگ هفدهم شرایط بسیار خوبی در جدول داشت حالا با جذب رحمان احمدی، محمد ستاری و پنج بازیکن دیگر تیم خود را برای فصل جدید تقویت کرده است تا با قدرت همچون فصل گذشته لیگ هجدهم را آغاز کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.