صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کسب مدال ریکرو در جاکارتا به راحتی امکانپذیر نیست
کسب مدال ریکرو در جاکارتا به راحتی امکانپذیر نیست

ملی‌پوش تیروکمان

کسب مدال ریکرو در جاکارتا به راحتی امکانپذیر نیست

عضو تیم ملی ریکرو مردان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: هر چند کسب مدال ریکرو در بازیهای آسیایی جاکارتا به راحتی امکانپذیر نیست، اما سعی خواهم کرد بهترین نتیجه را کسب کنم.

عضو تیم ملی ریکرو مردان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ،   صادق اشرفی ، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا افزود: برای حضور هر چه قویتر در بازیهای آسیایی جاکارتا از ابتدای سال به طور مرتب در اردوی آماده‌سازی بودیم و در حال حاضر از نظر رکوردی شرایطم نسبت به گذشته راضی‌کننده است. البته به دلیل قدر بودن حریفان آسیایی کسب مدال در رشته ریکرو واقعا سخت است و نمی‌توان به راحتی به فینال بازیهای آسیایی راه پیدا کرد.

وی گفت: حضور در جام جهانی ترکیه و سپس مرحله سوم کاپ آسیا تجربه خوبی برای کمانداران بود تا سطح اختلاف امتیازات خود را با حریفان جهانی و آسیایی ارزیابی کنیم. در چین تایپه هر چند ما شرایط بهتری نسبت به جام جهانی ترکیه داشتیم و به دنبال کسب مدال تیمی ریکرو مردان در این مسابقات بودیم، اما شرایط جوی و کوتاه شدن مدت زمان برگزاری مسابقات به دلیل بروز طوفان و شرایط بد آب و هوایی سبب شد تا نتوانیم عملکرد خوبی در چین تایپه داشته باشیم.

عضو تیم ملی ریکرو مردان خاطرنشان کرد: در تیروکمان آن چیزی که برای موفقیت دارای اهمیت است، مدیریت برنامه‌ریزی و تمرکز بر نحوه کار است. در چین تایپه مشکلاتی که از نظر جوی پیش آمد سبب شد تا کمانداران اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و بدون هیچ تمرکزی تیر بزنند. در حالی که اگر می‌توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی مدیریت کنیم و با اعتماد به نفس در مسابقات شرکت کنیم، قطعا کسب مدال تیمی دور از دسترس نبود. به هر صورت با آگاهی که نسبت به حریفان آسیایی خود پیدا کردیم، مطمئنم با شرایط بهتری در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور پیدا خواهیم کرد.

اشرفی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در بخش انفرادی، تیمی و میکس در ریکرو وجود دارد، اظهار کرد: قول مدال نمی‌توانم بدهم، اما با اتحاد و همدلی که بین کمانداران ریکرو وجود دارد، تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه ممکن را در بازیهای آسیایی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدت ۵ سال است عضو تیم ملی تیروکمان هستم و با تجربه‌ای که در طول این مدت کسب کردم، به این نتیجه رسیده‌ام که اگر کمانداران بتوانند شرایط را در جریان بازی‌های آسیایی به خوبی مدیریت کنند و بر استرس و فشارهای روانی خود غلبه کنند، قطعا می‌توانیم مدال‌آور بازیهای آسیایی باشیم. به شرط این که با اعتماد به نفس بالا در مسابقات شرکت کنیم.

عضو تیم ملی ریکرو مردان در پایان بهترین رکورد خود را در تمرینات ۶۶۰ عنوان کرد و گفت: اگر بتوانم همین رکورد را در جریان بازیهای آسیایی حفظ کرده و یا افزایش دهم، شرایط خوبی در بازیهای آسیایی جاکارتا خواهم داشت. البته بیشترین تمرکز تیم ملی ریکرو در بخش تیمی و میکس است تا بتوانیم خود را به سکو نزدیک کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.