صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / عضویت دانشگاه علوم بهزیستی در ستاد تحول درمان استان تهران
عضویت دانشگاه علوم بهزیستی در ستاد تحول درمان استان تهران

رئیس پیشین دانشگاه خبر داد

عضویت دانشگاه علوم بهزیستی در ستاد تحول درمان استان تهران

رئیس پیشین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه، از عضویت آن در ستاد تحول درمان استان تهران خبر داد و گفت: امیدواریم نتایج حاصل از این عضویت در 6 ماهه دوم سال نمایان شود.

رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد کمالی در این مراسم که امروز ۳ مرداد در محل دانشگاه علوم بهزیستی برگزار شد، با اعلام این که ۳۵ سال در حوزه توانبخشی خدمت کرده است، جو آرام حاکم بر این دانشگاه را نتیجه همدلی و مساعدت تک تک کارکنان دانست و گفت: در مسیر توسعه خود ابتدا مسائل آموزشی و سپس مسائل پژوهشی را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی همچنین از تلاش دانشگاه برای پی گرفتن فعالیت‌های فرهنگی و ارتباط نزدیک با تشکل‌های دانشجویی و صنفی خبر داد و افزود: امروز در حوزه مالی و تخصیص منابع در وضعیت بسیار شفافی قرار داریم که همه از آن مطلع هستند. سال ۹۶ سال بسیار دشواری بود که تشکیل حوزه اجتماعی در دانشگاه‌ و سایر کمک‌ها باعث شد بتوانیم این مسیر دشوار را به پایان برسانیم.

رئیس پیشین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین از عضویت این دانشگاه در ستاد تحول درمان استان تهران خبر داد و گفت: در این خصوص قصد داریم آنچه را از سه دانشگاه دیگر یاد گرفته‌ایم، در بیمارستان‌های خود پیاده‌سازی کنیم که نتایج مؤثر آن در ۶ ماهه دوم سال آشکار خواهد شد.

دکتر کمالی دارای صلابت و متانت بود

آرش میراب‌زاده، معاون آموزشی دانشگاه نیز با حضور در این مراسم دکتر کمالی را دارای اخلاق نیک، بدون حاشیه و دارای صلابت و متانت توصیف کرد و با بیان اینکه این استاد به دلایل شخصی و در جهت بهبود سلامتی خود از سمت ریاست دانشگاه کناره گرفته است، اظهار کرد: دکتر عرب نیز دارای همین خصوصیات اخلاقی و مایه امیدواری است.

وی افزود: آنچه در این سال‌ها مایه آرامش خاطر ما بود، این بود که نظرات خود را به صراحت تمام بیان می‌کردیم و ایشان نیز با صلابت و متانت پاسخگوی ما بود.

وضعیت کنونی جامعه، مدیریت جهادی می‌طلبد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدوحید معتمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه نیز با حضور در این مراسم موقعیت حال حاضر جامعه را بحث مدیریت جهادی دانست و با بیان اینکه کشور در موقعیت کنونی دارای عقب‌ماندگی‌هایی است، ادامه داد: اگر به صورت عادی پیش برویم، عقب‌ماندگی‌ها بر روی هم متراکم شده و ما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی خصوصیات این نوع مدیریت را اعتماد و توکل به قدرت لایزال الهی و نیز خودباوری و اعتقاد به استعدادهای درونی مردم و دانشمندان عنوان و تشریح کرد: مدیریت جهادی توأم با وقت‌شناسی بوده، موانع را می‌شناسد و بعد از اعتماد به قدرت خداوند به استعدادهای درونی مردم خود تکیه کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین از لزوم اعتماد رؤسای کشور به مدیران جهادی جوان‌تر سخن گفت و با بیان اینکه این افراد امید را به جامعه تزریق می‌کنند، ادامه داد: تراز مدیریت این جامعه در دستان مدیران جهادی جوانی است که استانداردهای مدیریتی جامعه را بالا برده و ما را به آینده امیدوار می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.