صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / طراحی چادرهای امدادی جدید برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان
طراحی چادرهای امدادی جدید برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

طراحی چادرهای امدادی جدید برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از طراحی چادرهای جدید اسکان اضطراری خبر داد که قابلیت نصب در مدت زمان 10 تا 15 دقیقه را دارد.

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی؛ نیروهای هلال احمر

سعید متانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طراحی جدید برای چادرهای امدادی اظهارکرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته ‌و در راستای تأمین اسکان اضطراری متأثران از وقوع حوادث و سوانح، جمعیت هلال احمر منطبق بر وظایف قانونی طراحی چادرهای جدید را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع اقلیمی مناطق مختلف کشور ضمن تحلیل باز خورد توزیع چادر امدادی به عنوان سر پناه اضطراری در زلزله کرمانشاه و در جهت ارتقای کیفیت محصول تولیدی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، با تشکیل کمیته فنی و برگزاری چندین جلسه مشترک با مهندسان فنی و طراحی این شرکت نسبت به ارتقای کیفیت و افزایش رضایتمندی حادثه دیدگان اقدامات لازم انجام شد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به مشخصات فنی چادرهای کامل امدادی، اظهارداشت: جنس بدنه لایه داخلی پنبه پلی استر آهارخورده دافع آب از ۴۰ درصد پنبه و ۴۰ درصد پلی استر و لایه خارجی پنبه پلی استر ضد آب از ۴۰ درصد پنبه و ۶۰ درصد پلی استر تشکیل شده است و در برابر تونل‌های بادی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مقاومت دارد. این چادر ۵۵ کیلوگرم وزن دارد و در مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قابل نصب است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.