صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دعواهای سیاسی مانع از برنامه‌ریزی‌های دراز مدت می‌شود/باید در جریان مدیریت کشور تغییر ایجاد شود
دعواهای سیاسی مانع از برنامه‌ریزی‌های دراز مدت می‌شود/باید در جریان مدیریت کشور تغییر ایجاد شود

رئیس جهاد دانشگاهی:

دعواهای سیاسی مانع از برنامه‌ریزی‌های دراز مدت می‌شود/باید در جریان مدیریت کشور تغییر ایجاد شود

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: مهمترین مشکل در امر توسعه کشور، عدم داشتن اراده در پیشرفت این مرز و بوم است.

تودیع و معارفه رییس سازمان تجاری سازی جهاد دانشگاهی

 به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر حمیدرضا طیبی، امروز (چهارشنبه سوم مرداد) در آیین اختتامیه هفدهمین “جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی”، اظهار کرد: ما در سطح ارشد نظام بیشتر صحبت می‌کنیم در حالیکه باید در گام اول اراده پیشرفت دانش‌بنیان و سپس برنامه بلند مدت برای دستیابی به این اهداف را داشته باشیم.

طیبی با بیان اینکه باید کشور دانش بنیان اداره شود، اضافه کرد: برای پیشرفت کشور باید از افراد خود باور در پست‌های مدیریتی استفاده شود به گونه‌ای که خودباوری را در مقام عمل در عرصه‌های علمی موفق کسب کرده باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور ابراز کرد: دعواهای سیاسی در کشور مانع از برنامه‌ریزی‌های دراز مدت می‌شود که حاصل آن تغییر برنامه‌ها و در نهایت عدم دست‌یابی به پیشرفت و توسعه کشور است.

وی ادامه داد: با این وجود، کشور دارای استعدادهای بسیاری است و هیچ مشکلی در توسعه فناورانه در زمینه‌های مختلف وجود ندارد و مدعی هستیم که فناوری و مهندسی این علم متعلق به ماست اما در هرصورت هر کس که بتواند علم را به خدمت جامعه درآورد توانسته به تولید فناوری کمک کند.

طیبی ابراز کرد: ما در مجموعه جهاد دانشگاهی سعی کرده‌ایم که جوان ایرانی توانمند در انجام کارهای بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگ، علم و فناوری، کارآفرینی و … تربیت کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه امروز هیج مشکلی در زمینه پیشرفت علمی در عرصه‌های مختلف نداریم، گفت: باید در جریان مدیریت کشور تغییری ایجاد کنیم، مدیریت ما مدیریت بسته‌ای است و افرادی در پست‌های مدیریتی قرار گرفته‌اند که هیچ اعتقادی به استفاده از توان ملی کشور ندارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.