صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه زنجان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور شد
دانشگاه زنجان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور شد

دانشگاه زنجان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور شد

سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‏های کشور نیمه دوم شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

دانشگاه زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز، در راستای فراهم کردن تمهیدات برگزاری این جشنواره قرآنی در دانشگاه زنجان، دکتر رشید جعفرپور رئیس اداره فعالیت‌های دینی وقرآنی وزارت علوم به همراه هیأتی متشکل از کارشناسان وزارتی با حضور در دانشگاه زنجان از محل دبیرخانه این جشنواره، سالن‌ها، محل‌های اسکان و مقدمات پیش بینی شده بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند فراهم‌سازی تمهیدات برگزاری این جشنواره قرآنی در دانشگاه زنجان قرار گرفتند.

مدیرکل پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با دکتر سید محسن نجفیان رئیس دانشگاه زنجان و بهرام بهرامی معاون فرهنگی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

همچنین در پایان این دیدار احکام انتصاب سید محسن نجفیان بعنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور» و بهرام بهرامی بعنوان دبیر این شورا اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از ۱۶ لغایت ۱۹ شهریور ماه با حضور بیش از ۵۰۰ دانشجو از سراسر کشور در بخش‌های مختلف آوایی، معارفی و هنری در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.