صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین‌المللی جامعه و محیط‌ زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله
دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین‌المللی جامعه و محیط‌ زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین‌المللی جامعه و محیط‌ زیست/آخرین مهلت ارسال مقاله

کنفرانس بین‌المللی جامعه و محیط‌ زیست، ۱۱ شهریور ماه امسال در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

استانها/ محیط زیست

به گزارش کسب و کار نیوز، کنفرانس بین‌المللی جامعه و محیط‌زیست با حضور دانشجویان و محققان جوان نزدیک به ۱۰۰ کشور جهان، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

امروزه مشکلات محیط‌زیستی تبدیل به مسائلی مهم و بخشی از مباحث اجتماعی تمامی جوامع شده است؛ تا حدی که برخی از بزرگ‌ترین متفکران جهان مشکلات محیط‌زیست را چنان بحرانی می‌دانند که معتقدند اگر امروز برای حل آن‌ها چاره‌ای اندیشیده نشود، نه تنها فردا دیر است، بلکه دیگر فردایی وجود نخواهد داشت تا بگوییم دیر شده است.

بر همین مبنا انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به منظور تبادل دانش و تجارب کشورهای مختلف در حوزه محیط‌زیست، آشنایی با تجارب ایران در مدیریت منابع طبیعی و محیط‌زیست، بررسی جایگاه ایران در مدیریت چالش‌های جهانی محیط زیست، آشنایی با الگوهای مناسب در زمینه مدیریت و نگهداری محیط زیست، گفت‌وگوی جهانی برای مقابله با بحران‌های محیط زیست، ایجاد گفت‌وگوهای بین‌رشته‌ای درباره موضوع محیط زیست و همچنین تأکید برنامه سوم توسعه دانشگاه تهران در جهت ارتقای رتبه بین‌المللی دانشگاه در حوزه محیط زیست بر آن شدند تا در این کنفرانس با حضور دانشجویان و محققان جوان نزدیک به ۱۰۰ کشور جهان چالش‌ها و مشکلات زیست‌محیطی را از نگاه و رویکردهای علوم مختلف مورد بررسی قرار دهند؛ زیرا مطالعه مسائل زیست‌محیطی ذاتاً مطالعه‌ای بین‌رشته‌ای است که علوم طبیعی، علوم انسانی و علوم اجتماعی را شامل می‌شود.

در این راستا نهادهای مختلف علمی و سیاست‌گذاری در حوزه محیط زیست از این کنفرانس حمایت کرده و در برگزاری آن حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس، پذیرش مقاله کنفرانس بین‌المللی جامعه و محیط‌زیست از ۲۰ تیر آغاز شده و تا ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت. نتایج داوری مقالات ۵ شهریور اعلام می‌شود و ارائه‌دهندگان مقالات از ۶ تا ۱۰ شهریور فرصت ثبت‌نام در کنفرانس را خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی نحوه ارسال مقاله به آدرس icse.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.