صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / حمایت از بهبود یافتگان مواد مخدر با تحقق اشتغال‌زایی پایدار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

حمایت از بهبود یافتگان مواد مخدر با تحقق اشتغال‌زایی پایدار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بهبود یافتگان مواد مخدر با تحقق اشتغال زایی پایدار حمایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز، علی محمد احمدی چهارشنبه سوم مرداد ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: هماهنگی و همکاری دستگاه ها برای جلوگیری از همپوشانی در حوزه اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر ضروری است . 

وی با بیان اینکه سن بهبود یافتگان مواد مخدر عموما بالا نیست، خواستار اتصال و معرفی این افراد به دستگاه های تخصصی اشتغال زای استان با هدف آموزش، ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف شد.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از مهمترین شوراها محسوب می شود و باید به آن توجه ویژه ای شود. 

احمدی با بیان اینکه تعامل مسئولان شهرستانی به تحقق بهتر اهداف کمک می کند، تصریح کرد: مصوبات جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید خروجی محور باشد. 

وی ادامه داد: در بخش توزیع اعتبارات نیز برنامه ریزی های کارشناسی شده عملیاتی خواهد شد.

احمدی خواستار هدف گذاری صحیح در حوزه نیروهای کارشناسی مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با محوریت فرمانداری ها شد و عنوان کرد: در هر شهرستان فعالیت کارشناس تخصصی به بهبود روند اقدامات و برنامه ها کمک می کند . 

استاندار با اشاره به موضوع تکمیل چارت فرمانداری های استان اضافه کرد: رایزنی هایی برای دریافت مجوز از سازمان استخدامی کشور برای جذب نیرو و تکمیل این چارت ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.