صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / بهره‌مندی بیش از ۳۲ هزار روستا از اینترنت پرسرعت
بهره‌مندی بیش از ۳۲ هزار روستا از اینترنت پرسرعت

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد

بهره‌مندی بیش از ۳۲ هزار روستا از اینترنت پرسرعت

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تا سال 96 نزدیک به 27 هزار روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند،گفت: امروز بیش از 32 هزار روستا از اینترنت پر سرعت برخوردار هستند.

سید ابولفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور

ابوالفضل رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح لزوم گسترش اینترنت در سطح روستاها به عنوان یک نیاز روستانشینان گفت: در سال هایی برخی برای بهره مندی روستاییان از آب لوله کشی مخالفت می‌کردند و امروز به حمدالله مخالفت‌های این موضوع از بین رفته و آب لوله کشی را همه نیاز روستایی می‌دانند؛ در حال حاضر نیز برخی برای بهره‌مندی روستاها از اینترنت پرسرعت مخالفت می کنند.

وی افزود: بی تردید اینترنت برای روستاها یک نیاز مبرم است؛ چرا که اینترنت ابزاری برای اقتصاد روستا و ابزار آگاهی روستایی از بازارهای داخلی و بین المللی است. بنابراین یکی از مسائلی است که در دولت‌های ۱۱ و ۱۲ به آن توجه جدی شده است به شکلی که امروز بیش از ۳۲ هزار روستا از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شده‌اند.

رضوی ادامه داد: قطعا علی رغم برخی مخالفت‌ها تلاش خواهیم کرد تمام روستاهای کشور از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شوند و از این مسیر روستایان از بازارهای داخلی و خارجی در جهت فروش محصولات خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.