صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / این موارد صنعت را به زمین می‌زند
این موارد صنعت را به زمین می‌زند

رئیس دانشگاه صنعتی اراک:

این موارد صنعت را به زمین می‌زند

رئیس دانشگاه صنعتی اراک گفت: بی‌توجهی به نوسازی و تکنولوژی روز، صنعت را به زمین می‌زند.

چرخ صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، در این جلسه رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز با اشاره به تاسیس جهاد دانشگاهی در مردادماه سال ۵۹ و توسعه فعالیت‌ها در حوزه مباحث پژوهش، علمی، انتشار کتاب و مباحث فرهنگی افزود: در بحث کاربردی کردن علوم، جهاد دانشگاهی با ایجاد پژوهشکده در این راستا حرکت کرده است.  

دکتر سید جعفر نظام‌دوست افزود: جهاد دانشگاهی امروز در عرصه‌های مختلف، اثربخشی بالا و تعامل مناسبی با ارگان‌های مختلف دارد به طوری که در حوزه فرهنگی مباحث مختلف روز را در بخش‌هایی مثل فعالیت‌های رسانه‌ای، انتشار کتاب و مرکز افکار سنجی دنبال می‌کند، همچنین در حوزه پژوهشی نیز طرح‌های ملی و استانی اثرگذاری را به انجام رسانده است.  

وی با اشاره به فعالیت درمانی جهاد دانشگاهی در بحث درمان ناباروری تصریح کرد: در مدت فعالیت این مرکز از سال ۹۳ تاکنون ۴۰۰ زوج صاحب فرزند شده‌اند و ۲۷ هزار پرونده ناباروری در این مجموعه شکل گرفته است، ذخیره‌سازی جنین نیز انجام شده و روزانه حدود ۴۰ نفر به مرکز مراجعه دارند. افق پیش‌بینی شده برای این مرکز درمان ناباروری، ایجاد یک مرکز دانش بنیان است و برگزاری دوره‌های پژوهشی را نیز مدنظر داریم.  

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در خصوص فعالیت‌های آموزشی این مجموعه بیان کرد: در این راستا سه مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در اراک، ساوه و نیمور محلات فعالیت دارند و دوره‌های آموزش کوتاه و بلندمدت در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.  

نظام‌دوست اضافه کرد: در حوزه اشتغال نیز سعی بر آماده شدن دانش‌آموختگان جهت ورود به بازار کار است و در زمینه آموزش، پژوهش، فرهنگ‌سازی و تجاری سازی فناوری برنامه‌هایی مدنظر است.  

در ادامه رئیس دانشگاه صنعتی اراک به همراه معاونان خود از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز بازدید کردند.  

 
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.