صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انتقاد نماینده سراب از شیوه محاسبه خرید تضمینی محصولات کشاورزی
انتقاد نماینده سراب از شیوه محاسبه خرید تضمینی محصولات کشاورزی

انتقاد نماینده سراب از شیوه محاسبه خرید تضمینی محصولات کشاورزی

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ادعا کرد: ناتوانی دولت در کنترل تورم، قیمت ارز، دلار و کالاهای اساسی و ضروری مردم بیداد می‌کند؛ به طوری که ارزش پول ملی کشور شدیدا کاهش یافته است.

یوسف داودی

به گزارش کسب و کار نیوز، یوسف داودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) در تذکری به تیم اقتصادی دولت، گفت: ناتوانی دولت در کنترل تورم، قیمت ارز، دلار و کالاهای اساسی و ضروری مردم بیداد می کند،به طوری که ارزش پول ملی کشور شدیدا کاهش یافته که نتیجه آن ضعف مدیریت موجب شده قدرت خرید مردم برای تامین نیازهای حداقل خانواده ها  مانند گوشت، شیر و سایر اقلام کاهش پیدا کند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: به داد سیب زمینی‌کاران مظلوم استان آذربایجان شرقی و سراب برسید. آنها تمام سرمایه و زندگی خودشان را برای کشت و تولید سیب زمینی گذاشته اند و برای برای هر کیلوگرم سیب زمینی بیش از ۱۰۰۰ تومان هزینه کرده اند ولی قیمت فروش هر کیلو سیب‌زمینی کمتر از ۵۰۰ تومان است؛ چرا به قانون عمل نمی‌کنید؟ طبق قانون دولت باید خرید تضمینی محصولات کشاورزی و سیب زمینی را به قیمتی که کشاورزان بتوانند سود کنند، محاسبه کند. این سهل انگاری ظلم بزرگی به سیب زمینی کاران و کشاورزان کشور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.