صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شاهین بوشهر می‌تواند مثل نفت مسجد سلیمان باشد
شاهین بوشهر می‌تواند مثل نفت مسجد سلیمان باشد

فکری

شاهین بوشهر می‌تواند مثل نفت مسجد سلیمان باشد

سرمربی جدید تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید اگر در طول فصل اتفاق خاصی برای این تیم نیفتد می‌تواند موفقیت سال گذشته‌اش را با نفت مسجد سلیمان در این تیم تکرار کند.

محمود فکری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، محمود فکری ، درباره شرایط تیم شاهین بوشهر در فصل آینده گفت: در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار داریم. تمرینات از یک ماه پیش شروع شده و اردوی ۱۰ روزه‌ای را در تهران داشتیم که امروز به پایان رسید و در بوشهر ادامه تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم تا خود را برای شروع لیگ آماده کنیم. شرایط باشگاه در مجموع، با توجه به بازیکنانی که گرفتیم خوب است و به آینده امیدواریم.

او ادامه داد:‌ برای موفق شدن در لیگ، همه مجموعه باید خوب کار کنند تا یک تیم بتواند در بالای جدول باشد و صعود کند. اگر در این مجموعه، یک قسمت دچار مشکل شود و نتواند وظیفه‌اش را انجام دهد، نمی‌تواند به هدفش برسد، امیدوارم در تیم همه وظایف‌شان را به درستی انجام دهند تا در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی و صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

او در پایان گفت: ان‌شاءالله در طول فصل اتفاق خاص و بدی نیفتد و همه چیز سر جایش انجام شود تا اتفاقی که سال پیش برای نفت مسجد سلیمان رقم خورد، برای شاهین هم به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.