صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / صعود تیم ملی اسلحه سابر ایران به جمع ۸ تیم برتر جهان
صعود تیم ملی اسلحه سابر ایران به جمع ۸ تیم برتر جهان

بانوان سابریست حذف شدند

صعود تیم ملی اسلحه سابر ایران به جمع ۸ تیم برتر جهان

تیم ملی اسلحه سابر ایران با پیروزی برابر اوکراین به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

تیم ملی شمشیربازی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان که به میزبانی ووژی چین در حال برگزاری است امروز(سه شنبه) رقابت‌های اسلحه سابر در بخش انفرادی بانوان و بخش تیمی مردان پیگیری شد.
در رقابت‌های اسلحه سابر تیمی مردان تیم ملی شمشیربازی ایران با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و فرزاد باهر در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در این مرحله سابریست های ایران موفق شدند برابر تیم اوکراین با نتیجه ۴۵ بر ۳۴ به برتری دست یابند و به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابند. تیم ملی اسلحه سابر ایران در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی گرجستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی باید در نیمه نهایی به مصاف برنده کره‌جنوبی و فرانسه برود.

همچنین روز دوم از رقابت‌های انفرادی سابر بانوان پیگیری شد که کیانا باقرزاده و فائزه رفیعی دو بانوی ایران در جدول اصلی بودند که با قبول شکست برابر رقبا از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

کیانا باقرزاده در نخستین دیدارش در دور حذفی برابر دسپینا جورجیادو از یونان با نتیجه ۱۵ بر ۹ شکست خورد و از صعود به جمع ۳۲ شمشیربازی برتر جهان بازماند. فائزه رفیعی هم با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۳ برابر آنامارتون از مجارستان مغلوب شد تا او هم از دور رقابت ها کنار رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.