صفحه اصلی / سرخط خبرها / دولت با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، جوان و پویاتر می شود
دولت با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، جوان و پویاتر می شود

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

دولت با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، جوان و پویاتر می شود

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان جوان و پویاتر می شود .

به گزارش کسب و کار نیوز ،حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح قانون عدم به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی گفت : دولت با استفاده ازاین قانون خود را چابک و پویاتر نماید.

وی استفاده از جوانان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور را از اثرات سازنده اصلاح این قانون دانست و افزود:حالا نوبت دولت است که از این قانون برای ترمیم  و بازنگری در نظام مدیریتی کشور حداکثر استفاده را کند.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که ترمیم کابینه همواره در دولت ها وجود داشته است، یادآور شد: دولت با سیاستگذاری کارشناسانه از قانون اصلاح عدم بکار گیری بازنشستگان  در فرصت دوماهه که تعیین گردید، برای ترمیم و تغییر بدنه مدیریتی کشور استفاده کرده و با بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد خونی تازه در کالبد نظام اجرایی و مدیریتی کشور تزریق کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی استفاده از جوانان در نظام مدیریتی کشور را عامل حرکت آفرینی و پویایی دستگاه های اجرایی دانست و افزود: با این مصوبه مجلس نشاط اجرایی و اجتماعی در کشور ایجاد می گردد.

نیازآذری رای  قاطع و ۸۰ درصدی امروز نمایندگان  به اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را حمایت همه جانبه مجلس از جوانان و تحرک آفرینی در نظام مدیریتی و اجرایی  اعلام کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.