صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / دشمنان ناکارآمد نشان دادن نظام را دنبال می‌کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دشمنان ناکارآمد نشان دادن نظام را دنبال می‌کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فشار برنامه محور دشمنان اهدافی مانند ناکارآمد نشان دادن نظام را دنبال می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز، علی محمد احمدی در نشست هماهنگی برنامه های چهل سالگی انقلاب افزود: امیدبخشی و آینده دهی به جامعه با نگاه مسئله شناسانه به تحقق اهداف و برنامه ها کمک می کند . 

وی با بیان اینکه شرایط و موقعیت جدید کشور برنامه ریزی و فعالیت کارشناسی شده را طلب می کند، اظهار کرد: اغنای مردمی و آگاهی بخشی به جامعه با تبیین شرایط گذشته، وضعیت فعلی و افق آینده مورد تاکید است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه مسئله شناسانه در برنامه‌ها و اقدامات، خاطرنشان کرد: نوع نگاه به تحقق اهداف و مسئله شناسی در حوزه های مختلف فعالیت اصولی و هدف محور را طلب می کند.

احمدی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر در نگرش نسل جوان، تصریح کرد: متاسفانه شناخت مناسبی برای نسل جوان از ظرفیت های انقلاب و همچنین چالش ها و موارد قبل از انقلاب عملیاتی نکردیم و باید در این حوزه اقدامات بهتری عملیاتی می شد. 

وی با بیان اینکه کشور و به تبع آن استان پس از انقلاب در صدها شاخص پیشرفت و رشد محسوسی داشته است، خواستار تبیین هدفمند و اصولی ابعاد مختلف این موارد در جامعه شد . 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقشه های متعدد دشمنان عنوان کرد: دشمنان انقلاب، مشکلات را برجسته و داشته ها را کوچک و کم جلوه می دهد که باید هر کس در حوزه تخصصی خود هدف گذاری مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و افزایش آگاهی بخشی به جامعه داشته باشد . 

احمدی اضافه کرد: دشمن برای سال ۹۷ سرمایه گذاری کرده است و باید به شکل مناسبی تبیین دستاوردها و آگاه سازی ها در سطوح مختلف جامعه به ویژه در میان نسل جوان را داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.