صفحه اصلی / اقتصادی / تامین راه و برق امسال معادن ۶۹۰ میلیارد ریال اعتبار می خواهد
تامین راه و برق امسال معادن ۶۹۰ میلیارد ریال اعتبار می خواهد

تامین راه و برق امسال معادن ۶۹۰ میلیارد ریال اعتبار می خواهد

مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی گفت: برای اجرای طرح های راه سازی و برق رسانی به معادن در سال 1397، حدود 690 میلیارد ریال نیاز اعتبار است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ماین نیوز، «رامین بهمنی» افزود: پارسال بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های زیربنایی در معادن بزرگ و مناطق معدنی اختصاص یافت.

به گفته وی، از اعتبار اختصاص یافته ۳۶۸ میلیارد ریال از منابع عمومی (اسناد خزانه اسلامی)، ۳۰۰ میلیارد ریال حقوق دولتی و ۱۲ میلیارد ریال از منابع داخلی به طرح زیربناهای لازم اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: پارسال از اعتبار تخصیص داده شده ۵۳۰ میلیارد ریال به مشاوران و پیمانکاران طرح پرداخت شد.

مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی درباره برنامه های امسال اعلام کرد: در بخش راه سازی، مطالعات ۱۳ طرح جدید (۱۸۲ کیلومتر) پایان می یابد و ۶ طرح به طول ۶۳ کیلومتر اجرا می شود.

بهمنی افزود: در بخش برق رسانی نیز ۲ طرح به طول ۵۲ کیلومتر وارد مرحله مطالعاتی می شود و سه پروژه در مجموع به طول ۱۰۴ کیلومتر به اجرا می رسد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در تازه ترین گزارش خود از وجود بیش از سه هزار و ۳۰۰ معدن فعال در کشور خبر داد. همچنین حدود ۲ هزار معدن در حال تجهیز قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.