صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / بیش از ۶۸۰ فیلم در سایت جشنواره فیلم مقاومت ثبت شد
بیش از ۶۸۰ فیلم در سایت جشنواره فیلم مقاومت ثبت شد

بیش از ۶۸۰ فیلم در سایت جشنواره فیلم مقاومت ثبت شد

در فاصله سه هفته از انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، بیش از 680 اثر از سینماگران داخلی و خارجی برای حضور در رقابتهای این جشنواره ثبت نام کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مدیر دبیرخانه و انتخاب و ارزشیابی پانزدهمین دوره این جشنواره هنری از ثبت ۶۸۳ اثر تا ۲۷ تیرماه در سایت جشنواره خبر داد.
ناصر درخشان پیش‌بینی کرد با توجه به فضای اطلاع‌رسانی رسانه ای و جامعه‌های سینمایی این روند طی هفته‌های آتی افزایش بیشتری پیدا کند.
به گفته وی، پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور سینماگران داخلی و خارجی در دو بخش اصلی «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» آذرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.
درخشان توضیح داد: این جشنواره در قالب بخش‌های مسابقه سینمای ایران شامل فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی، فیلم‌های مستند، بخش جلوه‌گاه نور، بخش روایت نو (مسابقه فیلمسازان اول) و مسابقه سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌های سینمایی و کوتاه و مستند، جایزه عماد مغنیه برگزار می شود.
وی یادآور شد: مهلت دریافت آثار جشنواره تا نیمه مردادماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره و یا از طریق ثبت نام در سایت جشنواره ارائه دهند.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۲۲ مردادماه و زمان اعلام آثار پذیرفته شده نیز ۵ مهر ۱۳۹۷ تعیین شده شده است.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.