صفحه اصلی / اصناف / برندها / اقدامی جنجالی که خشم شرکت Apple را در پی‌داشت
اقدامی جنجالی که خشم شرکت Apple را در پی‌داشت

اقدامی جنجالی که خشم شرکت Apple را در پی‌داشت

این شرکت شدیداً بر روی این فرآیند حساس بوده و تاکید بسیاری بر رازداری در این زمینه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه ی طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تأسیس شد.

چندی پیش ویدیویی بر روی سایت YouTube منتشر گردید که در این ویدیو کاربر نحوه و فرآیند تعمیرات iPhone و MacBook را به نمایش گذاشته است. شرکت Apple سریعاً واکنش به این موضوع و صحت و سقم این ویدیو نشان نداد اما به نظر می رسد این مشکلی جدی برای این شرکت باشد.
این ویدیو دارای نشان کپی رایت Apple هم می باشد و در این ویدیو کاربر فرآیند تعمیرات تلفن همراه و لپ تاپ این شرکت را به نمایش می گذارد در حالی که این فرآیند را فقط و فقط کارکنان شرکت در جریان می باشند.
اگر این فرآیندها واقعی و درست باشند، شرکت Apple می تواند حسابی راجع به این موضوع عصبانی شود. این شرکت همیشه برای حقوق تعمیرات کاربران ارزش والایی قائل می باشد و به همین خاطر است که این شرکت روی سیستم خدمات پس از فروش خود و یا حتی دریافت گوشی قدیمی و خرید گوشی جدید تلاش بسیاری کرده است.

شرکت Apple فروشگاهایی را که به صورت خودکار دست به تعمیرات تلفن های همراه و لپ تاپ اپل را می زند به دادگاه کشانده و به تازگی هم ابزاری خاص برای باز کردن این گوشی ها طراحی کرده تا هر فردی نتواند این دستگاه ها را باز کند. این شرکت همچنین برنامه ای را طراحی کرده که اگر قطعه ای فیک در این دستگاه نصب گردد ویژگی های گوشی را غیر فعال می کند. شخصی به نام آرمان حاجی که در یوتوب فعالیت می کند این ویدیو را آپلود کرده که البته این ویدیو در توییتر هم منتشر گردیده بوده که گفته شده این اکانت بسته گردیده است.

نکته جالب در مورد این ویدیوها این است که نشان دهنده وجود افرادی است که غیر از نمایندگی ها به تعمیرات این دستگاه ها می‌پردازند. آنها اصلاً به ابزارهای لازم دسترسی ندارند و با استفاده از تجربه و روش های شخصی خود به تعمیرات این دستگاه ها می‌پردازند.

امیدواریم که از این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.