صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / انتخاب دو کشتی‌گیر برای المپیک جوانان سخت بود
انتخاب دو کشتی‌گیر برای المپیک جوانان سخت بود

غلامرضا محمدی

انتخاب دو کشتی‌گیر برای المپیک جوانان سخت بود

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: انتخاب دو کشتی‌گیر برای المپیک جوانان خیلی سخت بود.

غلامرضا محمدی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، غلام‌رضا محمدی ، خاطرنشان کرد: قهرمانی تیم نوجوانان ایران در خارج از کشور برای نخستین بار حاصل شد و آخرین بار ۲۲ سال پیش در کشورمان آن هم با دو تیم قهرمان شده بودیم.

وی تأکید کرد: ارزش کار نوجوانان ایران خیلی زیاد است و با عملکردشان تاریخ‌سازی کردند. هدف‌مان از روز اول این بود که به قهرمانی برسیم و با همدلی بچه‌ها و کادر فنی به این هدف رسیدیم.

محمدی با بیان اینکه بچه‌ها به خودباوری رسیده بودند که می‌توانند قهرمان جهان شوند، اضافه کرد: در ورزش خودباوری خیلی مهم است که این مهم را در بچه‌ها نهادینه کردیم و پیش‌قراولی برای موفقیت‌های بعدی کشتی در رده‌های پایه شدند و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

این مربی لرستانی با بیان اینکه در شرایط سختی کار کردیم، افزود: تیم‌های بزرگی را پشت سر گذاشتیم که با بهترین امکانات کار می‌کنند ولی ما بدون حاشیه و بی‌سر و صدا در شرایط حداقلی سعی کردیم، بهترین نتیجه را بگیریم.

وی با بیان اینکه نوجوانان ملی‌پوش هم اکنون مدعی پوشیدن دوبنده تیم جوانان هستند، تأکید کرد: این افتخارآفرینان می‌توانند در آینده قهرمان المپیک و جهان شوند و این ظرفیت را دارا هستند.

محمدی در ادامه به المپیک جوانان ۲۰۱۸ در آرژانتین اشاره کرد و گفت: ما حداکثر سهمیه(سه مورد) را کسب کرده‌ایم اما فقط می‌توانیم در دو وزن شرکت کنیم و در اوزان ۶۵ و ۱۱۰ کیلوگرم آزادکار می‌بریم و با اینکه کشتی‌گیر وزن ۸۰ کیلوگرم هم عالی است اما به اجبار قبل از رقابت‌های جهانی دو نفر را انتخاب کردیم که کار خیلی سختی بود.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در پاسخ به پرسش ایسنا که باز هم با رده‌های پایه کار می‌کند؟ گفت: فعلاً تمرکزم روی المپیک جوانان است اما هر وقت کشتی به بنده احتیاج داشته با تمام وجود و بدون چشمداشت مالی کار کرده‌ام.

 

همچنین مطالعه کنید:

کشتی از بازیهای اروپایی خط خورد

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره بازی های اروپایی از ۲۱ ژوئن تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.