سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر توسعه خدمات نوین بانکی تاکید کرد
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر توسعه خدمات نوین بانکی تاکید کرد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر توسعه خدمات نوین بانکی تاکید کرد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: توسعه خدمات نوین بانکی زمینه کاهش هزینه ها و مدیریت زمان را فراهم می کند.

بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در جریان بازدید و افتتاح ساختمان جدید شعبه پارسا بر اهمیت استفاده از خدمات نوین در فعالیت های بانکی تاکید و اظهارکرد: اکنون بیش از ۶۰ درصد از عملیات بانکی مشتریان در شعب توسط خدمات نوین و دستگاه های الکترونیکی بانکی انجام می شود.

وی اضافه کرد: با بسترسازی و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، میزان حضور مشتریان در شعب کاهش می یابد و این امر موجب می شود تا همکاران بتوانند مشاوره های مالی بهتری به مشتریان ارایه کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران توسعه بانکداری الکترونیک و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات نوین بانکی و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت بهترین نوع خدمات را اولویت اصلی همکاران شعب برشمرد.

وی هم اندیشی و هم فکری همکاران در ستاد و ادارات کل با همکاران واحد های صف را مهمترین راه موفقیت در تمامی شاخص ها برای شعب دانست.

خاتونی در ادامه گفت: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از نیروهای انسانی مجرب و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزء اهداف اصلی بانک ملی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.

عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در راس هیاتی از شعب پل رومی، نیاوران، آفریقا، ممتاز ملی، آناهیتا و پارسا نیز بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار وگفت و گوکرد.

در این دیدار نیز محمد رضا صدری ضمن ارایه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب شمال تهران، استفاده از خرد جمعی و کارگروهی را مهم ترین عامل موفقیت همکاران بانکی در فضای رقابتی دانست.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.