صفحه اصلی / اصناف / کمپانی سونی از قدرتمند ترین لنز موبایل سخن می گوید
کمپانی سونی از قدرتمند ترین لنز موبایل سخن می گوید

قدرتمند ترین لنز موبایل

کمپانی سونی از قدرتمند ترین لنز موبایل سخن می گوید

کمپانی سونی از طرح جدید خود برای ساخت یک لنز فوق حرفه ایی برای گوشی های موبایل خود پرده برداشت. این کمپانی ژاپنی امروز این خبر را اعلام کرد و با این وجود باید شاهد تحولی در گوشی های هوشمند و لنز دوربین های موبایل باشیم. این طرح باعث می شود لنز ۴۸ مگاپیکسلی را در گوشی های موبایل شاهد باشیم که تغییرات بسیاری را در بررسی جزییات تصاویر منتشر شده شاهد باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالا سودا زمانی که نام از لنز دوربین عکاسی می آید بیشتر کاربران و شاید تمام کاربران گوشی های هوشمند این حس را دریافت می کنند که لنز دوربین آن توسط سونی ساخته شده است و به همین دلیل نیز این کمپانی ژاپنی سعی دارد تا ابتکار هایی را در محصولات خود ایجاد کند تا بتواند به رقابت با کمپانی های کم نام و نشان که لنز های با کیفیت و ارزان تر را وارد بازار می کند به رقابت به آنها بپردازد.

بر طبق این گزارش ها این لنز کوچک ترین سایز پیکسل ها را دارد و این سایز هر پیکسل ۰.۸ میکرو متر خواهد بود رقمی که بسیار شگفت انگیز است و این موضوع نشان می دهد که برترین کارایی را با لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت.

سنسور جدید IMX586 قصد دارد به رقابت با دوربین های SLR بپردازد و سونی در این خبر نشان می دهد که شاید بتوان این

لنز برتری هایی را در بین این لنز ها ایجاد کند. سونی در این لنز قصد دارد با به کار گیری فناوری های خود به پویایی تصاویر و کیفیت بالایی آن ها کمک کند. سونی قصد دارد در IMX586 از فیلتر های Quad Bayer استفاده کند و برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر از پیکسل های دو در در استفاده خواهد کرد. با این شرایط عکاسی در نور کم و شرایط بسیار سخت را ممکن می سازد.


حال با این شرایط به نظر می رسد سونی این لنز را در پرچم داران آینده خود استفاده کند البته با توجه به گران قیمت بودن این سبک لنز ها بعید است برند های دیگری به جز سونی از آن استفاده کنند. البته تمام کاربران می دانند که مگاپیسکل تنها یکی از ویژگی های دوربین خوب است و سونی باید علاوه بر این لنز قدرتمند امکانات بیشتری را برای کاربران در نظر بگیرد.

در روز هایی که کمپانی مشهور لایکا با همکاری کمپانی هواوی توانسته است برترین دوربین عکاسی از دید وب سایت های معتبر را از آن خود کند باید دید حضور این سبک لنز ها می تواند کاربران گوشی های هوشمند را به عنوان برترین لنز دوربین به سمت خود بکشاند یا باز هم باید شاهد ضعف این برند مشهور باشیم حال باید شاهد خبر های بیشتری از این کمپانی قدیمی که قصد برترین شدن را دارد باشیم

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.