صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / فراهم شدن مقدمات آزادی ۱۰ زندانی غیر عمد در دهه کرامت
فراهم شدن مقدمات آزادی ۱۰ زندانی غیر عمد در دهه کرامت

فراهم شدن مقدمات آزادی ۱۰ زندانی غیر عمد در دهه کرامت

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از فراهم شدن زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد استان به مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان و دهه کرامت خبر داد.

به گزارش کسب و کار در چهارمین جلسه هیات امناء ستاد دیه استان در سال جاری که صبح امروز در دفتر حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس هیات امناء ستاد دیه تشکیل گردید مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از فراهم شدن زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد استان به مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان و دهه کرامت خبر داد. آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس هیات امناء ستاد دیه
ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد هشتمین نور ولایت، حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت اظهار داشت : با ورود نیکوکاران به عرصه حمایت از مددجویان جرایم مالی و غیرعمد، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود؛ زیرا مردم در روند کمک های مالی، با عواقب ناآگاهی از مسائلی مانند حقوق تجارت یا عواقب نداشتن بیمه آشنا شده در سطح جامعه منعکس می‌کنند. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری و نائب رئیس هیات امناء ستاد بیان کرد : ستاد دیه همواره سعی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را داشته و در این زمینه نیکوکاران می توانند در تمام ایام سال با واریز مبالغ هر چند اندک به این طرح کمک کرده تا گام های اصلاح و تربیت با توانمندی بیشتر برداشته شود. در ادامه بامری مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با بیان اینکه کل بدهی این زندانیان مبلغ ۳۵ میلیارد ریال می باشد افزود: با همت گروه تحقیق و پرسنل ستاد در خصوص گذشت رضایتمندانه از شکات اعم از شورای حل اختلاف و مددکاران بیش از ۸۰ درصد از بدهی این افراد از شکات تخفیف گرفته شده است و بخش دیگر آن از محل کمک های مردمی ستاد دیه کشور و استان و همچنین صندوق تامین خسارت های مالی تامین شده است.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.