صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / فراخوان ارسال آثار برای انتخاب «بازنشسته نمونه»
فراخوان ارسال آثار برای انتخاب «بازنشسته نمونه»

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تشریح کرد

فراخوان ارسال آثار برای انتخاب «بازنشسته نمونه»

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام فراخوان ارسال آثار برای روز تکریم بازنشستگان و انتخاب بازنشستگان نمونه از امروز خبر داد.

بازنشسته -بازنشستگان

به گزارش کسب و کار نیوز، زهرا زاده غلام با بیان اینکه ۱۵ شهریور(۲۵ ذی الحجه) جاری روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان است و مراسمی در این روز برگزار می‌شود گفت: در این مراسم بازنشستگان نمونه انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی افزود: امسال سیزدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان است و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. بخش ویژه انتخاب بازنشستگان نمونه در سطح ملی و استانی است. فراخوانی اعلام می‌کنیم و بازنشستگان داوطلب در شش محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی عام المنفعه، فعالیت های ورزشی و ایثار و فداکاری آثار و یا اطلاعات و مستندات خود را به ثبت می رسانند.

زاده غلام با بیان اینکه این آثار باید مربوط به دوران بازنشستگی باشد گفت: بازنشستگان داوطلب می‌توانند از امروز به پایگاه اطلاع رسانی مراجعه و تا ۳۱ مرداد اطلاعات خود را در سامانه بانک اطلاعات نخبگان وارد کنند.

دبیر این جشنواره با بیان اینکه از هر استان ۶ نفر در سطح استانی انتخاب می‌شوند گفت: ستاد برگزاری این مراسم تشکیل خواهد شد و درباره جوایز ملی تصمیم گیری می‌شود. استان ها نیز دارای ستاد مجزا هستند.

زاده غلام ادامه داد: اگر بازنشستگان نمونه دوره های قبل دارای آثار جدیدی باشند می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.