صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / عملکرد شرکت پایانه‎های نفتی ایران مثبت ارزیابی شد
عملکرد شرکت پایانه‎های نفتی ایران مثبت ارزیابی شد

برای ششمین سال پیاپی

عملکرد شرکت پایانه‎های نفتی ایران مثبت ارزیابی شد

مجمع عمومی سالانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای سال مالی ۱۳۹۶ برگزار و عملکرد این شرکت در بخش‎های مالی، فنی، عملیاتی و منابع انسانی برای ششمین سال پیاپی بدون شرط تایید و مطلوب اعلام شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, این نشست با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های ملی نفت ایران و پایانه‌ها و همچنین نمایندگان حسابرس و بازرس، دیروز (۳۰ تیرماه) در ساختمان مرکزی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
در این نشست ابتدا نماینده سازمان حسابرسی کشور با ارزیابی مطلوب عملکرد مالی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گزارش خود را ارائه کرد و گفت: صورت‌های مالی و وضع مالی شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۶ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن، از همه جنبه‎ها طبق استانداردهای حسابداری و مطلوب است.
اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در این نشست، عملکرد مطلوب شرکت پایانه‎های نفتی ایران را نشان‌دهنده سلامت کارهای انجام شده عنوان و از سید پیروز موسوی، مدیرعامل این شرکت و کارکنان این مجموعه به دلیل مجموع تلاش‌های انجام شده برای نوسازی، بهسازی و روزآمدکردن تاسیسات و توسعه زیرساخت‌های صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور و ثبت رکورد صادرات نفت خام قدردانی کردند.
در ادامه این نشست، بندهای گزارش سازمان حسابرسی قرائت شد و سپس موسوی، خلاصه‌ای از اقدام‌های انجام شده، فعالیت‎ها و دستاوردهای این شرکت در سال ۱۳۹۶ را تشریح کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.