صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / «ستاره قطبی» برای بانوان به صحنه تالار وحدت می آید
«ستاره قطبی» برای بانوان به صحنه تالار وحدت می آید

«ستاره قطبی» برای بانوان به صحنه تالار وحدت می آید

کنسرت گروه موسیقی ستاره قطبی (ویژه بانوان)، با اجراهایی به زبان های فارسی، هندی، عربی، فرانسوی و انگلیسی، هفته اول مرداد ماه 1397 در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از اعلام روز یکشنبه بنیاد رودکی، اعضای گروه موسیقی ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی، در تاریخ ۴ و ۵ مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۴ در تالار وحدت به روی صحنه می روند.
این گروه تا به حال اجراهای متعددی بروی صحنه برده و قطعاتی را به چند زبان اجرا کرده است و در کنسرت پیش رو نیز با ارکستری ۱۲ نفره و چند خواننده به زبان‌های فارسی، هندی، انگلیسی، فرانسوی و عربی به اجرا خواهد پرداخت.
اعضای گروه موسیقی ستاره قطبی در این اجرا را بهار ایلچی (سرپرست گروه و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی (نوازنده گیتار بیس)، سحر دزواریی (نوازنده درام)، آرمیتا فهیمی (نوازنده گیتار الکتریک)، بیتا قربانزاده (پرکاشن)، فریده سرسنگی (ادوات و ساز‌های کوبه‌ای)، پرنا کوه‌گیوی (گیتار اسپانیش)، آوا منبری (کیبورد)، پگاه ابراهیم (ویلن)، سارا پارسایی (فلوت)، ثمیلا تحویلداری (ساکسفون)، شانیا شهریاری (ترومپت)، مهشید مولایی (خواننده هندی)، مینا دریس (خواننده عربی و محلی)، نگین رشیدی (خواننده فارسی و محلی)، کیانا کرمانیان (خواننده انگلیسی و فرانسوی) تشکیل می‌دهند.
فراهنگ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

امیر مقاره خواننده “ماکان بند” بازداشت شد / خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده

خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده میزان خبرگزاری قوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.