صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / پلمپ ۱۴۳ باشگاه متخلف در سه ماه نخست سال جاری
پلمپ ۱۴۳ باشگاه متخلف در سه ماه نخست سال جاری

پلمپ ۱۴۳ باشگاه متخلف در سه ماه نخست سال جاری

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، بازرسی شد که متعاقب آن نسبت به پلمپ 143 باشگاه ورزشی که فاقد مجوز بوده اند اقدام لازم صورت گرفت.

بدنسازی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیروس احمدی، اظهارداشت: با توجه به تاکید سلطانی فر، مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه ها، در سه ماهه نخست سال جاری از ۱۰ هزار و ۸۰۲ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، بازرسی شد که متعاقب آن نسبت به شناسایی باشگاه های فاقد مجوز و یا توزیع و فروش داروهای نیروزا و پلمپ ۱۴۳ مورد مبادرت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد اظهار داشت: همچنین به ادارات کل ابلاغ شده تا ضمن بازرسی ماهیانه و مستمر از باشگاه ها ، در صورت رویت توزیع داروهای نیروزا، برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد.

سیروس احمدی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می خواهم در صورت رویت فروش دارو در باشگاه های ورزشی با مسئولین بازرسی ادارات کل از طریق سامانه وزارت ورزش و جوانان تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: تیم فعال بازرسی از نمایندگان حراست، حقوقی، امور باشگاه ها، بازرسی، فدراسیون های پزشکی ورزشی و بدنسازی و پرورش اندام و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها تشکیل شد و موجب شده آمار اماکن فاقد مجوز کاهش یافته و با توزیع و نگهداری داروهای نیروزا برخورد جدی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.