به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این پایگاه پنج دستگاه بانکداری الکترونیک VTM، ATM، CRS، GSS و CASHLESS را در خود جا داده است.
دستگاه های مستقر در این پایگاه می توانند انواع خدمات بانکداری الکترونیک روزمره به علاوه خدمات نوینی چون صدور کارت هدیه، صدور کارت نقدی، نقد کردن چک و پرداخت اقساط تسهیلات را به کاربران ارائه دهند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در مراسم افتتاح این پایگاه با بیان این که این بانک همواره در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک پیش قدم بوده است، اظهار کرد: خدمت رسانی به کاربران نباید به آنچه امروز موجود است محدود شود، بلکه باید همواره به روزرسانی شود.
پناهی با اشاره به این که روزانه میلیون ها نفر در بازار تهران تردد کرده و عملیات های مختلف بانکی انجام می دهند، اظهار کرد: شعبه بازار از پرمراجعه ترین شعب بانک ملی ایران است و می طلبد که خدمات الکترونیکی و غیرحضوری در آن بیش از پیش توسعه یابد.
به گفته پناهی، نهادینه کردن خدمات بانکداری الکترونیک می تواند علاوه بر تسریع خدمت رسانی به مردم، تمرکز نیروی انسانی بر خدمات مشاوره ای و توسعه ای را بیشتر کرده و در نتیجه بهره وری را افزایش دهد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه این مراسم ضمن حضور در شعبه بازار، از بخش های مختلف آن بازدید و راهکارهایی برای بهبود شیوه خدمت رسانی به مشتریان ارائه کرد.