چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ها نیاز به دریافت مجوز دارد
ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ها نیاز به دریافت مجوز دارد

محمودزاده

ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ها نیاز به دریافت مجوز دارد

رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: از باشگاه‌ها درخواست دارم هر چه سریع‌تر برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان به سازمان لیگ مراجعه کنند.

فریبرز محمودزاده

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ درباره اطلاعیه کمیته وضعیت فدراسیون گفت‌: اول این که کمیته وضعیت مورد تایید سازمان لیگ است و حداقل در دو فصل مسابقات شاهد هستیم تا زمانی که از کمیته‌های وضعیت و انضباطی از طریق دبیرکل به رئیس سازمان لیگ صادر نشود، سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به باشگاه‌ها نمی‌دهد و طبق بیانیه کمیته وضعیت، ما اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به آن ۱۱ باشگاه نمی‌دهیم.

وی ‌اضافه کرد: در حال حاضر به جز باشگاه‌های پیکان، ذوب آهن، سپیدرود رشت و پرسپولیس هیچ باشگاهی برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان اقدامی انجام نداده‌اند و این جای تعجب دارد چرا که از روز پنج‌شنبه مسابقات لیگ برتر فصل ۹۸-۹۷ آغاز می‌شود.

رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ در پایان بیان‌ کرد: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم که کارهای اداری‌شان را به روزهای پایانی نکشانند. البته من و همکارنم در سازمان لیگ در خدمت باشگاه‌ها هستیم. همچنین باشگاه‌ها در حال حاضر می‌توانند بازیکنان فصل گذشته خود را بدون مشکلی در سازمان لیگ ثبت کنند و نیازی به گرفتن مجوز نیست، فقط ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ نیاز به دریافت مجوز دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشتی از بازیهای اروپایی خط خورد

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره بازی های اروپایی از ۲۱ ژوئن تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.