صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / رستمیان: پرداخت بدون ضابطه تسهیلات اشتغالزایی یک آفت است

رستمیان: پرداخت بدون ضابطه تسهیلات اشتغالزایی یک آفت است

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت بدون ضابطه تسهیلات اشتغالزایی یک آفت است .

‌علی رستمیان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی رستمیان اظهار کرد: انتظار می‌رود تسهیلات اشتغالزا را به افرادی پرداخت کرد که توان لازم را در بخش‌های مختلف اعم از علمی مهارتی، شخصیتی هر مدیریتی داشته باشند.

وی ادامه داد: پرداخت بی‌ضابطه و بدون درنظر گرفتن جوانان، نه تنها مناسب نیست بلکه به عنوان یک آفت بوده و می‌تواند افراد را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد؛ به همین دلیل باید با واقعیت‌نگری به دنبال ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط باشیم تا شاهد ایجاد اشتغال‌های پایدار در بخش‌های مشاغل خانگی، مشاغل روستایی و خوداشتغالی باشیم .

رستمیان افزود: متاسفانه ۵۰ تا ۶۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده به افراد متقاضی برای ایجاد اشتغال منجر به شغل پایدار نشده است و مطمئناً این موضوع در ماه‌های آینده مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت و جوانب مختلف را اعلام خواهیم کرد .

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به افراد فاقد صلاحیت نه تنها کمکی به بهبود وضعیت نمی‌کند بلکه موجب گرفتار شدن آنها در موضوعات مختلف خواهد شد و انتظار می‌رود موضوع اشتغال و نیز بیکاری را به صورت منطقی و با درنظر گرفتن تمام جوانب مورد بررسی قرار دهیم و با استفاده از راهکارهای مناسب به دنبال کاهش آن باشیم .

وی افزود: لرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در بخش‌ها مختلف است و انتظار داریم تا تسهیلات پرداخت و سرمایه‌گذاری در استان در این حوزه‌ها انجام شود تا شاهد تأثیر مناسب در بهبود وضعیت جامعه باشیم .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.