صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حمله عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان به تظاهرکنندگان در رام‌الله
حمله عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان به تظاهرکنندگان در رام‌الله

حمله عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان به تظاهرکنندگان در رام‌الله

عناصر سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین عصر امروز (شنبه) به شرکت‌کنندگان در تظاهرات «مجازات‌های غزه را لغو کنید» حمله کردند و جلوی رسیدن آنها به مقر سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) را گرفتند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، عناصر گارد ویژه تشکیلات رام‌الله با ایجاد ایست بازرسی در کنار عناصر امنیتی نقاب‌دار قرار گرفتند و خیابان منتهی به مقر ساف را بستند و اجازه رسیدن شرکت‌کنندگان در این تظاهرات به مقصد خود را ندادند.

این در حالی است که فلسطینی‌ها عصر امروز در پاسخ به دعوت پویش «مجازات های غزه را لغو کنید» در رام‌الله تجمع کرده و پلاکاردهایی در دست گرفتند که در آنها خواستار لغو فوری مجازات‌های نوار غزه شده بودند.

آنها قصد حرکت به سمت مقر ساف و سر دادن برخی شعارها در اعتراض به تداوم مجازات‌های تشکیلات خودگردان علیه غزه را داشتند که عناصر امنیتی تشکیلات رام‌الله جلوی آنها را گرفتند.

عناصر سرویس‌های امنیتی تشکیلات رام‌الله قبل از این هم بارها به تظاهرکنندگان فلسطینی مخالف مجازات‌های تشکیلات علیه غزه حمله کرده بودند که از جمله آنها می‌توان به حمله ۱۳ ژوئن اشاره کرد که منجر به زخمی و بازداشت شدن ده‌ها تن شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.