صفحه اصلی / استان ها / کردستان / تیراندازی به آمبولانس هلال‌احمر کامیاران مصدومی نداشت
تیراندازی به آمبولانس هلال‌احمر کامیاران مصدومی نداشت

تیراندازی به آمبولانس هلال‌احمر کامیاران مصدومی نداشت

فرمانده پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به تیراندازی به آمبولانس هلال‌احمر در شب گذشته، 29 تیرماه گفت: در فضای مجازی اخباری در خصوص مصدوم شدن پنج نفر در این حادثه پخش شد که این خبر تکذیب می‌شود و در جریان این حادثه فقط یک نفر کشته شده است.

آمبولانس

به گزارش کسب و کار نیوز،«علیرضا مرادی»، امروز، ۳۰ تیرماه در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: مسأله امنیت و احساس امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر بوده است و در سایه این امنیت توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و … فراهم می‌شود.

وی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را برعهده دارد، افزود: بدون همکاری و کمک مردم هیچگاه نمی‌توان امنیت را به طور کامل برقرار کرد.

فرمانده پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به تیراندازی به آمبولانس هلال‌احمر در شب گذشته، ۲۹ تیرماه گفت: تیم تحقیقاتی آگاهی از شب گذشته در محل حادثه حاضر شده و پرونده این حادثه در دست تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به شایعات صورت گرفته در فضای مجازی در این زمینه خاطرنشان کرد: در فضای مجازی اخباری در خصوص مصدوم شدن پنج نفر در این حادثه پخش شده که این خبر تکذیب می‌شود و در جریان این حادثه فقط یک نفر کشته شده است.

مرادی با اشاره به این‌که در سه ماهه نخست امسال هیچ موردی از جرائم خشن در استان صورت نگرفته است، گفت: استان کردستان جزو امن‌ترین استان‌های کشور در بحث سرقت‌های مسلحانه است.

وی با اعلام این‌که ۵۵ درصد سرقت‌ها در استان سرقت‌های خرد بوده است، اعلام کرد: ۹۲ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در سه ماه اول سال جاری کشف شده است.

فرمانده پلیس آگاهی با اشاره به انهدام ۲۴ باند قاچاق کالا در سه ماه اول سال جاری در استان عنوان کرد: در دستگیری و انهدام باندهای قاچاق کالا نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته‌ایم.

وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در سال جاری را ۳۵ میلیارد تومان دانست و اعلام کرد: در بحث ارزش ریالی این کالاها نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته‌ایم.

مرادی با اشاره به دستگیری قاتلان پرونده‌های قتل در استان افزود: از مجموع قتل های به وقوع پیوسته تا کنون ۸۲ درصد منجر به کشف شده است.

وی یادآور شد: در سرقت منزل امسال ۹۴ درصد و در سرقت خودرو ۱۲۷ درصد افزایش کشف داشته‌ایم که در سرقت خودرو نسبت به سال گذشته ۶,۲ درصد کاهش وقوع سرقت را داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.