صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صدثانیه‌ای با رویکرد کالای ایرانی

اسفندماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صدثانیه‌ای با رویکرد کالای ایرانی

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای با ارائه بخش ویژه "ایران ساخت" منتشر شد.

حمایت از کالای ایرانی

به گزارش کسب و کار نیوز، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع “اخلاق و سبک زندگی” در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

این رویداد با بخش ویژه “ایران ساخت” و در حمایت از کالای ایرانی و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی آثار برگزار می‌شود، ضمن آنکه در بخش مسابقه سینمای جهان نیز در قالب‌های فوق برای شرکت‌کنندگان غیر ایرانی برگزار خواهد شد.

موضوعات بخش ویژه ایران ساخت شامل حمایت از تولید ایرانی (ایران ساخت)، حمایت از تولید کالا و خدمت دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی، تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و غیرقانونی (قاچاق کالا)، معرفی کسب‌وکارهای نوین و استارتاپ‌ها، تولید ثروت از علم و فناوری و معرفی اقتصاد دانش‌بنیان است.

شرکت‌کنندگان علاوه بر حضور در بخش مسابقه ملی می‌توانند در این بخش نیز شرکت کنند. داوری در این بخش جداگانه انجام می‌شود و جوایز بخش ویژه مجزا است.

جایزه بزرگ جشنواره مبلغ ۱۵ میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره و دیپلم افتخار است که به کارگردان بهترین فیلم جشنواره اهدا می‌شود. بهترین کارگردان فیلم در هر بخش نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۲ میلیون تومان دریافت می‌کند. علاوه بر این جوایز، به ۲ فیلم برگزیده در هر بخش نیز لوح تقدیر و ۷ میلیون تومان جایزه نقدی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا پایان دی ماه امسال برای ارسال آثار مهلت دارند. همچنین ۲۰ بهمن ماه ۹۷ آثار راه یافته به جشنواره معرفی می‌شوند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای به همت حوزه هنری از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در روزهای  8 تا ۱۰ اسفندماه ۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.