صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / امروز آمریکا و صهیونیست‌ها در سیاست ایران‌هراسی منزوی هستند
امروز آمریکا و صهیونیست‌ها در سیاست ایران‌هراسی منزوی هستند

ظریف در دیدار با یادگار امام (ره):

امروز آمریکا و صهیونیست‌ها در سیاست ایران‌هراسی منزوی هستند

محمد جواد ظریف تاکید کرد: امروز آمریکا و صهیونیست‌ها در سیاست ایران هراسی منزوی هستند و نزدیک‌ترین متحدانشان هم در این زمینه با آنها همراهی نکرده‌اند.

ظریف و سید حسن خمینی

به گزارش کسب و کار نیوز، وزیر امور خارجه عصر امروز در جریان  دیدار مقامات ارشد وزارت امور خارجه  با سید حسن خمینی یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  با اشاره به آرمان های امام (ره) و تاکید بر این که این آرمان‌ها، الگوی اصلی دستگاه دیپلماسی کشور است افزود: دو آرمان بزرگ امام خمینی (ره ) یعنی  خودباوری و عدم تمکین در برابر مستکبران همواره چراغ راهنمای  سیاست خارجی  بوده و خواهد بود.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان با ابراز خرسندی  از انجام این دیدار در جریان برگزاری کنفرانس روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور  تصریح کرد: امسال  سمینار سفرا در شرایط خطیری برگزار شده است. به لطف خداوند و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک های دیگر دلسوزان کشور توانستیم با مذاکرات برجام، سیاست ایران هراسی رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کنیم و در واقع می‌توان گفت دستاورد راهبردی ما در برجام کاملا در شکست و انزوای رژیم صهیونسیتی و بنیامین نتانیاهو مشهود است.

ظریف افزود: او (نتانیاهو) بارها اذعان کرده است که مدت‌ها او تنها فردی بوده است که در برابر برجام ایستاده بوده است و کسی از او حمایت نمی‌کرده است. امروز هم آمریکا و صهیونیست‌ها  در پیشبرد سیاست ایران هراسی منزوی هستند و نزدیک‌ترین متحدانشان نیز با آنها در این زمینه همراهی نمی‌کنند.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.