صفحه اصلی / استان ها / کردستان / نخستین و آخرین مطالبه مردم کردستان رفع بیکاری است
نخستین و آخرین مطالبه مردم کردستان رفع بیکاری است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

نخستین و آخرین مطالبه مردم کردستان رفع بیکاری است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی کردستان را کلکسیون مشکلات دانست و گفت: نخستین و آخرین مطالبه مردم این استان رفع بیکاری و رونق تولید است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز، «حمدالله کریمی» دیروز پنج شنبه(۲۸ تیر) در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار کرد: نظام ما برآیند خواست و مطالبه مردم است و امروز باید به مطالبه و خواست مردم توجه شود.

وی افزود: امروز نخستین و آخرین مطالبه مردم کردستان رفع موانع تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در کردستان است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد، چون اشتغال تنها از دریچه حمایت از تولید حل خواهد شد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت امروز کشور در مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال نابسامان است و ارز، خودرو، مسکن، سیستم بانکی، دلالی بودن اقتصاد از مشکلات کشور است که کردستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی کردستان را کلکسیون مشکلات دانست و گفت: این وضعیت در کردستان باید آسیب‌شناسی و چاره‌اندیشی شود، چون تاکنون واقعیت‌ها نادیده گرفته شده و نیازمند رفع این وضعیت هستیم.

کریمی در ادامه از روند برگزاری جلسات انتقاد کرد و گفت: کسانی که صحبت آنها در جلسه ضروری بود، به حاشیه رانده و نادیده گرفته شدند درحالی که این وضعیت باید اتمام یافته و این مسئله را مورد توجه قرار دهیم که مردم منتظر دریافت خروجی جلسات هستند.

وی کار فرابخشی و همگرایی را برای رفع مشکل تولید و اشتغال استان ضروری دانست و ادامه داد: پاشنه آشیل اقتصاد کردستان کشاورزی است در حالی که در جلسات نادیده گرفته می‌شود و چاره‌ای برای مشکلات این بخش اندیشیده نشده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی همچنین از محقق نشدن شعارهای سال و نادیده گرفتن آن توسط مسئولان انتقاد کرد و گفت: توجه به این شعارها می‌تواند نجات‌دهنده بخشی از مشکلات کشور و به تبع استان کردستان باشد که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود کارگروه رفع موانع تولید را یکی از مشکلات نابسامانی تولید دانست و از عدم خروجی چشمگیر این جلسات انتقاد کرد.

کریمی ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و پتروشیمی در بیجار و توجه جدی دولت به استان کردستان را خواستار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.