صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / صعود دو نماینده ایران به فینال کاراته دانشجویان جهان

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان-ژاپن

صعود دو نماینده ایران به فینال کاراته دانشجویان جهان

دومین روز از رقابت‌های‌ کاراته دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که دو ورزشکار کشورمان موفق به راهیابی به دیدار فینال و یک کاراته کا به مسابقه رده بندی رسید.

کاراته دانشجویان

به گزارش کسب و کار نیوز، در دومین روز از برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان جهان که در کشور ژاپن در جریان است ، ملیکا احدی و صالح اباذری به فینال راه یافتند و بهنوش نجفی برای کسب مدال برنز رقابتهای جهانی راهی دیدار رده بندی شد.

بنا براین گزارش در رقابت‌های امروز که در بخش کومیته انفرادی پیگیری شد ، ملیکا احدی در وزن منهای ۶۱ کیلو گرم حریفانی از کشورهای لهستان، ایتالیا و چین تایپه را با شکست بدرقه کرد و به فینال رقابت‌های دانشجویان رسید تا برای کسب نشان طلا به مصاف حریفی از ژاپن برود. در وزن منهای ۶۸ کیلو گرم بهنوش نجفی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل کاراته کای ژاپنی، با راهیابی حریف به فینال، مبارزاتش را در جدول شانس مجدد دنبال کرد که با برد ۶ بر صفر برابر حریف چین تاپیه ای، در آخرین پیکار و برای کسب نشان برنز دانشجویان جهان به دیدار حریفی از هنک کنگ خواهد رفت.

همچنین صالح اباذری در وزن مثبت ۸۴ کیلو گرم ۴ بر صفر حریف فرانسوی را برد و با نتیجه ۲ بریک حریف مجارستان را با شکست بدرقه کرد و راهی دیدار نهایی شد و در فینال باید به مصاف نماینده ژاپن برود.

امروز همچنین میلاد بهمنی و مهدی خدابخشی با شکست برابر حریفانی از کره جنوبی و چین تایپه و شبنم واحدی با باخت مقابل حریف ژاپنی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. لازم به ذکر است روز گذشته، ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، آویشن باقری در وزن منهای ۵۵ به فینال راه یافتند و علی مسکینی در وزن منهای ۶۰ به دیدار رده بندی رسید تا برای مدال برنز با حریف ایتالیایی مبارزه کند.

مهدی رحیمی نژاد در وزن منهای ۶۷ و فائزه چیذری در وزن ۵۰ کیلو گرم نیز برای کسب مدال برنز باید به ترتیب برابر حریفانی از استرالیا و جمهوری چک قرار بگیرند. یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در شهر کوبه ژاپن از روز گذشته با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.