صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / راه اقتصاد ثابت در کشور باید به درستی تثبیت شود

امام جمعه بجنورد:

راه اقتصاد ثابت در کشور باید به درستی تثبیت شود

امام جمعه بجنورد گفت: راه اقتصاد ثابت در کشور باید به درستی تثبیت شود.

امام جمعه بجنورد

به گزارش کسب و کار نیوز،  حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نشستی که با اعضای هیات دولت داشتند، ‌افزود: مقام معظم رهبری در این جلسه فرمودند برای حل مشکل اقتصادی نقشه راه اقتصاد ثابت تدوین شود و همچنین انجام کارهای اولویت دار در حوزه اقتصاد را به پیش بیندازید و از بخش خصوصی کمک بگیرید.

وی ادامه داد: معظم‌ له در این نشست فرمودند دولت باید عظمش را جزم کند و وارد میدان شود و با دانه درشت‌هایی که نظام اقتصادی کشور را برهم می‌زند برخورد قاطع کند.

یعقوبی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که برخورد دولتمردان و مدیران با مردم باید نزدیک تر باشد و همچنین فرمودند که ما مخالف مذاکره با اروپا نیستیم اما همه مشکلات کشور با مذاکره گره نزنید و منتظر بحث مذاکره نباشید و کار را شروع کنید.

وی در ادامه خطبه‌هایش نمازجمعه بیان کرد: جنگ کنونی آمریکا و اروپا تماشایی است و آنها به جان یکدیگر افتادند اما در بین این دعوای تجاری نباید گول بخوریم چراکه شاید این دعوت دعوای زرگری باشد.

خطیب نمازجمعه بجنورد در ادامه به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین اخلاق‌های اجتماعی فرد این است که معاشرتش زیبا باشد و رفتاری درست داشته باشد.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: چندین ماه است که آموزش و پرورش استان مدیر ندارد و مگر قحط الرجال است و چرا مدیران نمی‌توانند برای به کارگیری یک نفر با عنوان مدیر به توافق برسند.

یعقوبی تاکید کرد: مخالفت‌های گروهی و جناحی را کنار بگذارید و پیشنهاد ما بر این است اگر نمی‌توانید از اصلاح طلبان مدیری را انتخاب کنید از اصول‌گراها شخصی را به کار گیرید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.