صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / ۲ تشک کشتی و ۱۰ میلیون تومان، رهاورد سفر معاون وزیر ورزش به گلپایگان
۲ تشک کشتی و ۱۰ میلیون تومان، رهاورد سفر معاون وزیر ورزش به گلپایگان

۲ تشک کشتی و ۱۰ میلیون تومان، رهاورد سفر معاون وزیر ورزش به گلپایگان

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: نماینده گلپایگان و خوانسار به من پیشنهادی دادند و من هم اعلام می کنم که یک یا دو تخته تشک کشتی و ۱۰ میلیون تومان هم به هیات کشتی جهت تهیه تجهیزات و لوازمی که نیاز است پرداخت خواهد شد.

تشک کشتی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیررضا خادم در آیین افتتاح خانه کشتی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: فلسفه اصلی ورزش در حوزه قهرمانی نشاط عمومی، غرور و سلامت اجتماعی است. در وضعیتی که جامعه در حوزه اقتصادی، سیاسی و موضوعات اجتماعی با مشکلات گوناگون روبرو است ورزشکاران و هنرمندان برای شاد کردن دل مردم وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی ادامه داد: نماینده گلپایگان و خوانسار به من پیشنهاد داد و من نیز اعلام می کنم که یک یا دو تخته تشک کشتی  که بستگی به نتیجه مشورتم با تهران دارد، به این سالن اهدا خواهد شد؛ هم‌چنین براساس دستورنماینده این شهرستان، ۱۰ میلیون تومان نیز به این هیات کشتی برای تهیه و تجهیزات لوازم مورد نیازپرداخت خواهد شد، البته انجام امور اداری آن یک ماه طول می کشد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: با حمایت دولت، بخشی از ارزش افزوده به حوزه ورزش و جوانان تعلق یافته و سبب شده بودجه حوزه ورزش و جوانان در سطح کشور بیش از دوبرابر افزایش پیدا کند، البته برای تخصیص آن با برخی مسائل روبرو هستیم و امیدواریم در سال جاری شاهد تخصیص بهتری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰۰ طرح نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که اتمام آنها با بودجه های موجود امکان‌پذیر نیست بنابراین عمده برنامه ریزی به سمت مشارکت بخش خصوصی است.

خادم یادآورشد: امیدواریم با توجه به پتانسیل های خوب کشتی گلپایگان، در آینده نزدیک شاهد مدال های خوشرنگی در سطح جهان و المپیک از جوانان این شهرستان باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.