صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / وزیر ارتباطات از سد تنظیمی مارد در خرمشهر بازدید کرد
وزیر ارتباطات از سد تنظیمی مارد در خرمشهر بازدید کرد

وزیر ارتباطات از سد تنظیمی مارد در خرمشهر بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر پنجشنبه از سد تنظمی مارد که تامین کننده آب نخلستان های آبادان و خرمشهر است بازدید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز محمد جواد آذری جهرمی از نزدیک وضعیت آب این سد و چگونگی تامین و آبیاری به نخلستان های آبادان و خرمشهر را بررسی کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در دیدار با امام جمعه خرمشهر اظهار داشت:مردم شرایط سختی به واسطه شوری و سختی آب در منطقه تحمل کردند.
وی گفت:دولت کار بزرگی را در تکمیل طرح آبرسانی غدیر۲ به شهرستان های آبادان و خرمشهر انجام داد و نگاه دولت به این ۲ شهرستان ویژه است.
وی ضمن قدرانی از خدمات و فعالیت های حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فر امام جمعه خرمشهر در هنگام بروز مشکل در خط لوله انتقال آب غدیر به شهرستان های آبادان و خرمشهر افزود:خدمات و تلاش های امام جمعه خرمشهر در ایام اربعین حسینی نیز چشم گیر و قابل تقدیر است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حضور در نشست شورای اداری شهرستانهای بهبهان و باغملک و افتتاح پروژه شبکه روستایی در سفری ۲ روزه عصر چهارشنبه وارد خوزستان شد.
به گزارش کسب و کار نیوز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین پنجشنبه شب از طریق فرودگاه آبادان ، استان خوزستان را به سمت تهران ترک کرد.
۳۰۱۵/۷۱۶۵/۶۰۶۴

همچنین مطالعه کنید:

توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر سالاری‌نسب  با اشاره به ازدحام در بعضی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.