صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / وزارت ارشاد در حمایت از تئاتر تنها نیست
وزارت ارشاد در حمایت از تئاتر تنها نیست

مدیرکل هنرهای نمایشی

وزارت ارشاد در حمایت از تئاتر تنها نیست

مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: نهادها و دستگاه های مختلف در حمایت از تئاتر نقش موثری ایفا می کنند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از این هنر تنها نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ،شهرام کرمی روز پنجشنبه ، با بیان اینکه نهادهای مختلفی برای همراهی با تئاتر فعال هستند، تصریح کرد: شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی، آموزش و پرورش از جمله سازمان هایی هستند نقش موثری در رشد و توسعه این هنر دارند.
وی با اشاره به این که طی دو دهه گذشته سازمان های بسیاری برای کمک به هنرهای نمایشی اقدام کرده اند، تاکید کرد: پیش از این بار فعالیت های فرهنگی تئاتر تنها بر دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما امروز این روند تغییر کرده است.
کرمی افزود: وزارت آموزش و پرورش در طول چند سال اخیر برای تئاتر اقداماتی انجام داده است که انتظار داریم این فعالیت‌ها توسعه پیدا کند.
مدیر کل هنرهای نمایشی با بیان اینکه با شهرداری تهران نیز تعامل خوبی داریم، تاکید کرد: به دلیل حمایت این نهاد از فعالیت های فرهنگی و هنری، تبلیغات نمایش‌ها در سطح شهر به خوبی دیده می‌شود.
وی افزود: این تابلوهای تبلیغاتی در اختیار شرکت هاست که اگر گروه‌ها به موقع برای عقد قرارداد مراجعه کنند می‌توانند تبلیغات اجراهای خود را در سطح شهر و در معرض دید عموم قرار دهند.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.