صفحه اصلی / اقتصادی / رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است
رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است

قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه بازاریابی و فروش

رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است

قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در جمع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های فارس،کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت : شفافیت لازمه هر کسب و کاری است و باید نسبت به عملکرد خود به مشتریان پاسخگو باشیم و هدفمان جلب رضایت آنها باشد.

قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در جمع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های فارس،کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت : شفافیت لازمه هر کسب و کاری است و باید نسبت به عملکرد خود به مشتریان پاسخگو باشیم و هدفمان جلب رضایت آنها باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، علیرضا محمودی قائم مقام مدیرعامل در حوزه بازاریابی و فروش گروه سایپا در همایش “همفکری به منظور توانمند سازی و توسعه فروش نمایندگی ها” در شیراز گفت: در طی شش ماه گذشته تمام توان خود را به خدمت گرفته ایم تا شفافیت کاملی در عملکرد خود داشته باشیم .

وی افزود: شرایط فروش محصولات به شرایط بازار و نرخ ارز بستگی دارد اما تعهدات سایپا به نمایندگی ها و مردم تغییری نکرده است و هدف رضایت دو سویه است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد :برای جلوگیری از ایجاد اختلال در بازار فروش, اجازه احتکار و سوء استفاده از شرایط را به دلالان نمی دهیم و در همین راستا اصلاح روند فروش و تحویل به موقع خودرو بر اساس برنامه زمانبندی ثبت نام در اولویت است .

همچنین مطالعه کنید:

نسبت مالیات به GDP در ایران یک سوم متوسط دنیاست

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.