سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان با آثار سه دقیقه ای
فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان با آثار سه دقیقه ای

بنیاد سینمایی فارابی برگزار می کند

فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان با آثار سه دقیقه ای

بنیاد سینمایی فارابی بر اساس مصوبات شورای راهبردی و سیاست‌گذاری کودک و نوجوان، با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» را در دو بخش «فیلم» و « فیلمنامه» برگزار می‌کند.

به‌گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، این بنیاد و انجمن سینمای جوانان ایران، دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» را با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد و بین نوجوانان گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برگزار می کنند.
در این دوره از المپیاد هیات داوران به فیلم‌هایی با محورهای: « ایران من، شهر من، روستای من، خانه من، خانواده من، دوستان من، نوع دوستی، همیاری، نشاط و کودکی، خلاقیت در زندگی، دشمنان ما» توجه ویژه دارد.
این جشنواره با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد، یافتن ایده های نو در سینمای کودک و نوجوان، ایجاد زمینه برای بروز استعدادهای هنری نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی فعالان در حوزه تخصصی سینمای کودک و نوجوان، زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودک و نوجوان، ارتقا و رشد فرهنگ، دانش و ذائقه هنری نوجوانان از طریق فیلم کوتاه، معرفی توانمندی های فیلم کوتاه به عنوان رسانه، ۸ تا ۱۴ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
علاقه‌ مندان می‌توانند، برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی www.iycs.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۶ درصدی مخاطبان نوروزی سینما

به گزارش کسب و کار نیوز ، با توجه به آمارهای رسمی ثبت شده در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.